פלקושצ'נקו לנציגיו: "אפגש עם כץ ולאחר מכן אחליט על עתידי"

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | אודי ציטיאט

בהפועל חיפה נערכים לאפשרות שסעיף השחרור של הקשר יופעל ואם מכבי חיפה תגיש הצעה ייעשה ניסיון לצרף את אזולאי או קהת. ב"ש הבהירה לנציגיו של בן בסט כי אין כוונה לשחררו. בני יהודה גיששה לגבי פאפאזוגלו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה לא תיקח חלק במשחקי גביע המדינה השבוע לאחר שהודחה בסיבוב הקודם על ידי הפועל עכו, לכן במועדון ממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה בשבת מול בני סכנין שמצדה תארח מחר (רביעי) את מכבי חיפה.

במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות סביב עתידו של הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שעשוי לעזוב אפילו החודש אם תהיה קבוצה שתשלם את סעיף השחרור שלו, 420 אלף יורו. בשלב זה הבהירו בהפועל חיפה ובסביבתו של השחקן כי טרם התקבלה הצעה רשמית, אבל לא מן הנמנע כי אחד המועדונים הגדולים, ביניהם מכבי חיפה, תבצע את המהלך בימים הקרובים. הקשר עצמו אינו מרוצה מהכותרות סביב עתידו לאחרונה והבהיר לנציגיו כי הוא מעוניין להיפגש עם הבעלים יואב כץ, שצפוי לנחות בישראל עד סוף השבוע ורק אז יקבל החלטה לגבי עתידו העונה.

"מקסים רוצה שקט ורוצה להמשיך את העונה הטובה ולקבל את ההחלטה הכי נכונה עבור הקריירה שלו", אמרו מקורביו של השחקן. במועדון נערכים לאפשרות שתתקבל הצעה על פלקושצ'נקו והעלו בתור אופציה את האפשרות לבקש ממכבי חיפה את אחד משחקני הקישור שלה, אם היא תהיה זו שתרכוש את פלקושצ'נקו. בין השמות עלו הקשרים שלומי אזולאי ורועי קהת, אבל ספק אם כץ יסכים לשלם את שכרם הגבוה.

בקבוצה לא הופתעו מהרצון של אלי אלבז להיפרד מהקבוצה ולעזוב למכבי פתח תקווה, זאת מאחר שהתקשה להתאקלם ולמצוא את מקומו בהרכב כאשר גם התקרית עם האוהדים הקשתה על החלוץ להראות את יכולתו בכרמל. חלוץ נוסף שצפוי לעזוב הוא היווני תנאסיס פאפאזוגלו שכבר קיבל הודעה לפני חודש משרון מימר על כך שאינו בתוכניות של הקבוצה בעקבות רצונו של המאמן לצרף חלוץ בסגנון אחר אך טרם התקבלה פנייה רשמית בעניינו. לאחרונה סיפרו בחיפה כי בני יהודה גיששה לגבי פאפאזוגלו ולא מן הנמנע שתפנה לשחקן וכזכור, גם ביום האחרון של מועד ההעברות בקיץ פנו הכתומים לקבוצה מהכרמל לגבי השחקן, אבל המאמן דאז ניר קלינגר סירב לשחררו.

בנוסף בהפועל חיפה העלו אופציית טרייד עם עדן בן בסט, אך בשלב זה באר שבע לא אישרה התעניינות בשחקן. בכל מקרה נציגיו של בן בסט נפגשו לאחרונה עם ראשי באר שבע, שהבהירו כי אין כל מחשבה לשחררו.

רועי קהת. בהפועל חיפה ישמחו לצרפו במקום פלקושצ'נקו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי