סולארי נשאל אם איסקו יעזוב: "אני רק המאמן, לא עוסק ברכש"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | Gettyimages

המשבר בריאל מדריד מחריף. למרות הניצחון על בטיס, בתקשורת מבקרים את החלטות המאמן לספסל את איסקו ומרסלו

(גודל טקסט)
המשבר בריאל מדריד נמשך. נכון שהבלאנקוס ניצחו 1:2 את בטיס בחוץ שלשום, אבל גם שלוש הנקודות הללו הושגו משער דרמטי בדקה ה-88 וביכולת ירודה אם לוקחים בחשבון שמדובר באלופת אירופה. כמובן שלכך מתווספת גם העובדה שאיסקו שוב ישב על הספסל 90 דקות ולא שותף, על אף רשימת פצועים ארוכה במיוחד.


גם התקשורת הספרדית כמובן מלבה את היצרים והבוקר (שלישי), בנוסף לספסולו של איסקו, גם ביקרה את המאמן סנטיאגו סולארי על השארתו של מרסלו מחוץ להרכב, כמו איסקו גם הוא ישב על הספסל במשך כל המשחק נגד בטיס. מחר (רביעי, 22:30 בספורט3) תשחק הקבוצה מול לגאנס בגומלין של גביע המלך בשמינית הגמר אחרי ניצחון 0:3 במשחק הראשון.


העיתונאי הספרדי חוספ פדררול הזהיר בתוכנית טלוויזיה: "סולארי רוצה להראות לכולם שאין שחקנים מועדפים בקבוצה ומי שלא טוב כמו איסקו ומרסלו, יישב על הספסל. אם הנהלת הקבוצה תתנגד ותתערב בהחלטות שלו, הוא פשוט יקום ויילך". בעיתון "אס" נכתב במאמר מערכת שיש כאוס בריאל מדריד ושהדבר היחיד שבטוח הוא שאיסקו לא ישחק. במאמר גם נכתב שסולארי כל הזמן מחפש פתרונות ולפתע עבר לשחק עם שלושה בלמים – כך שהדבר היחיד שיציב בריאל מדריד הוא רשימת הפצועים הארוכה.


קארים בנזמה לא ישחק מחר נגד לגאנס לאחר שפרק אצבע בידו הימנית, אבל סולארי מקווה שיוכל לשחק בליגה נגד סביליה בשבת (17:15 שעון ישראל) עם קיבוע מיוחד לאצבעו. בהמשך ישיר לכך, בעיתון "אס" לגלגו על כך שמלך השערים של ריאל מדריד לא משחק בקבוצה עצמה – מדובר בחלוץ ראול דה תומאס המושאל לראיו וייקאנו במדיה כבש שמונה שערים בליגה, בעוד שבנזמה מדורג שני עם שבעה שערים.

PORTADA de AS (15/01/2019): "El pichichi del Madrid juega en el Rayo" https://t.co/4xqWF99tQ8

— El Bernabéu (@elbernabeucom) 14 בינואר 2019


במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד לגאנס, סולארי בעיקר פירגן לוויניסיוס ג'וניור: "הוא הראה את היכולת שלו במשחקים החשובים בהם הוא היה צריך להוכיח את עצמו. יש לו כישרון והכי חשוב שהוא בא להראות אותו. הוא מוכשר, אבל אנחנו צריכים לשמור עליו בדיוק בעונה הזאת שהיא הכי חשובה מבחינת ההתאקלמות שלו".


על האפשרות שאיסקו יעזוב לאיטליה: "אני רק המאמן. יש לנו סגל מעולה ואני צריך לחשוב את מי לשתף בכל משחק. אני לא עוסק ברכש".


רשימת הפצועים: "מרכוס יורנטה, טוני קרוס, מרקו אסנסיו, טיבו קורטואה. כולם עובדים קשה ומקווה לראות אותם חוזרים כמה שיותר מהר. מקווה לראות אותם כמה שיותר מהר ואת טיבו קורטואה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי