מכבי תל אביב תפגוש את מכבי חיפה או בני סכנין ברבע גמר גביע המדינה

מוחמד עוואד מול דן גלזר
מוחמד עוואד מול דן גלזר | מאור אלקסלסי

לפני המשחק הדחוי בדוחא בין הירוקים לנציגת המגזר שיתקיים ביום שלישי, נקבעו ארבעה המפגשים בין שמונה האחרונות: המוליכה זכתה להגרלה הקשה ביותר, הפועל חדרה נגד הסנסציה מכפר קאסם

(גודל טקסט)

רשימת העולות לרבע גמר המדינה תיקבע רק ביום שלישי בסיומו של המשחק הדחוי בין בני סכנין למכבי חיפה, אך היום (ראשון) כבר נערכה הגרלת שמונה האחרונות בתא הכבוד באצטדיון רמת-גן.

על פי ההגרלה, לא משנה מי מהשתיים תעפיל לרבע – היא תעמוד בפני מכשול קשה בדמות מוליכת ליגת העל מכבי תל אביב, שגם תארח את הגומלין. מ.ס. כפר קאסם, הסינדרלה מליגה א', תקבל הזדמנות להמשיך את המסע הקסום נגד הפועל חדרה, בני הודה קיבלה הגרלה קלה בדמות הפועל עפולה מהלאומית ומכבי נתניה תתמודד נגד מכבי פתח תקווה לקרב שכל אחת יכולה לנצח בו.

בדומה לארבע השנים האחרונות, גם העונה שלב רבע הגמר יתקיים בשיטת בית-חוץ מה שאמור לסייע לקבוצות הגדולות להימנע מסנסציה. המשחק הראשון בשלב שמונה האחרונות ייערך ב-5/6 לפברואר והגומלין יתקיים שלושה שבועות לאחר מכן ב-26/27 באותו חודש. חצאי הגמר ייערכו בטדי ואת הגמר ייארח אצטדיון סמי עופר.

הפועל חיפה מניפה את הגביע. מי תעשה זאת בסיום העונה הנוכחית? (דני מרון)
הפועל חיפה מניפה את הגביע. מי תעשה זאת בסיום העונה הנוכחית? (דני מרון)

יו"ר הפועל חדרה אורן גולן אמר לאחר פרסום המשחקים: "כפר קאסם כבר הוכיחה שהיא קבוצה מצוינת השנה ובטח שלא נקל ראש. עבורי אישית זו סגירת מעגל, שכן בעונה הראשונה שלי בתפקיד כפר קאסם היתה זו שהדיחה אותנו בגמר המחוזות של ליגה א'. אני שמח שעשינו התקדמות גדולה מאז. יש לנו הרבה כבוד לכפר קאסם, אני סומך על הצוות המקצועי שיכין את הקבוצה כמו שצריך. בכל מקרה רבע גמר זו חגיגה ואני גם קורא לקהל הגדול שלנו להגיע בהמוניו ולדחוף את השחקנים בדרך אולי להישג היסטורי של מועדון הפועל חדרה".

בעפולה אמרו לאחר ההגרלה: "מדובר בהגרלה לא קלה ויש לנו הרבה כבוד לבני יהודה. נבוא מוכנים כדי לעלות לחצי הגמר ולהמשיך לחלום".

יו"ר כפר קאסם טארק סרסור מסר: "מדובר בהגרלה קשה מול קבוצה שהיא הלהיט של הליגה הראשונה בישראל. העובדה שמדובר בשני מפגשים נותנת לחדרה יתרון, אבל כבר הוכחנו במהלך העונה שאנחנו לא חוששים מול שום יריבה וננסה להפתיע".

משחקי רבע הגמר (הקבוצה שהוגרלה ראשונה תארח את המשחק הראשון, והשנייה את הגומלין)
בני סכנין/מכבי חיפה – מכבי תל אביב

מ.ס כפר קאסם – הפועל חדרה

הפועל עפולה – בני יהודה

מכבי נתניה – מכבי פתח תקווה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי