עובר ללבוש ירוק: פלקושצ'נקו חתם ל-3.5 שנים במכבי חיפה

מקסים פלקושצ'נקו, יעקב שחר, שחר גרינברג
מקסים פלקושצ'נקו, יעקב שחר, שחר גרינברג | מכבי חיפה, רשמי

עוד רכש ענק לירוקים: אחרי פגישה עם יעקב שחר, קשר הפועל חיפה חצה רשמית את הכביש. מחזיקת הגביע קיבלה 370 אלף יורו, השחקן צפוי להשתכר כ-150 אלף יורו לעונה לא כולל בונוסים

(גודל טקסט)
אחרי צירופו של ירדן שועה בתחילת חלון ההעברות, מכבי חיפה השלימה הערב (רביעי) עוד עסקת ענק שצירפה קשר היריבה העירונית, הפועל חיפה, מקסים פלקשוצ'נקו, שסגר רשמית ל-3.5 שנים בצד הירוק של הכרמל במהלכן הוא צפוי להשתכר כ-150 אלף יורו בעונה לא כולל בונוסים, כל זאת בכפוף לבדיקות הרפואיות.


תג המחיר של הקשר עמד על 420 אלף יורו, אך הירוקים שילמו 370 אלף יורו כתוצאה מהעברתו של גילי ורמוט לקריית חיים לפני כשנה. פלקושצ'נקו הגיע בצהריים למשרדים של נשיא המועדון, יעקב שחר, מלווה בסוכנו שחר גרינברג וכאמור סגר את כל תנאיו במועדון לאחר פגישה ארוכה. גם עאיד חבשי נכח במשרדים ושוחח על חוזהו החדש במועדון.


פלקושצ'נקו בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בעונת 2015/16, אז עזר לקבוצה להישאר בליגה. מאז הספיק הקשר לזכות עם קבוצת נעוריו בגביע המדינה בעונה שעברה ובתואר 'אלוף האלופים' בתחילת העונה. כעת, לצערם של האוהדים האדומים, הוא חצה את הכביש ועבר ליריבה העירונית.


בתחילת השבוע שוחח נשיא המועדון יעקב שחר עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ וכבר אז הגיעו הצדדים להסכמה. במכבי חיפה סיפרו כי הופתעו מהפרסומים על כך שבהפועל חיפה ציפו לקבל בתמורה, בנוסף לתשלום על פי סעיף השחרור, גם את הקשר שלומי אזולאי והבהירו: "שלומי אזולאי הוא שחקן חשוב וקפטן שלנו ואין כל כוונה לשחררו". עוד הוסיפו במועדון הירוק: "יש ביקוש גדול סביב אזולאי, אבל הוא נמצא בתוכניות המקצועיות שלנו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי