הסאגה נגמרה: מקסים פלקושצ'נקו הוצג במכבי חיפה

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מכבי חיפה, רשמי

הקשר חתם רשמית וצפוי לערוך בכורה בנתניה. דוס סנטוס מעוניין לעזוב. בלבול, שמחפש מגן שמאלי ושחקן זר אמר לקראת נתניה: "באים לכל משחק במטרה לנצח". השחקן בן ה-23 נפרד מאוהדי הפועל חיפה באינסטגרם

(גודל טקסט)
שחקן הרכש החדש, מקסים פלקושצ'נקו, ערך הבוקר (שישי) את אימון הבכורה שלו במכבי חיפה. השחקן עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות והוצג היום בהודעה רשמית של המועדון עם המדים הירוקים.


בקרב אנשי מכבי הופתעו אתמול מכך שבעלי הפועל יואב כץ אינו מסכים לקצץ את 50 אלף הדולרים מעסקת גילי ורמוט ודורש את מלוא הסכום של תג המחיר, שעומד על 420 אלף יורו. "מדובר בהתנהלות מוזרה של הפועל חיפה. אנחנו מועדון גדול שעובד על פי תוכנית, והתוכנית שלנו הייתה לרכוש את פלקושצ'נקו והוא שחקן שלנו", אמרו במכבי חיפה. בסביבתו של הקשר סיפרו על התרגשות גדולה מצדו להגיע למועדון הירוק בחיפה והבהירו: "מקסים לא בא להיות כינור שני. היו לו מספר שיחות עם מרקו בלבול שאמר כי הוא מאמין שמקסים יכול להוביל את מכבי חיפה".


במועדון ינסו לעשות מאמצים בכדי שהקשר יהיה בסגל כבר למשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1) בכפוף לרצונו של הצוות המקצועי. שחקן נוסף שערך אתמול אימון בכורה הוא מוחמד אבו פאני, שלא מן הנמנע כי יהיה בסגל למשחק הקרוב.



"מקווים שהוא יהיה בסגל לנתניה" שחר גרינברג עם נשיא המועדון ומקסים (צילום: האתר הרשמי)
 


המאמן מרקו בלבול אמר לקראת המשחק: "אין משחקים קלים ואנחנו רואים את זה. להוציא את מכבי תל אביב, כל הליגה שוויונית, שבע קבוצות נאבקות על הפלייאוף העליון והכל צפוף. נתניה קבוצה חזקה עם תלכיד שעובד הרבה זמן ביחד. אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח ולשחק כדורגל טוב".


 

בלבול התייחס גם לשחקני הרכש החדשים ואמר: "אני מכיר את פלקושצ'נקו ואבו פאני מצוין. הם היו אצלי בנבחרת ישראל הצעירה. עקבתי אחרי אבו פאני גם בחדרה ואחרי מקסים בנבחרת ובמשחקי הליגה. הם שחקנים מוכשרים מאוד עם איכות שמתאימה למכבי חיפה, גם בהווה וגם בעתיד ביחד עם ירדן שועה. אנחנו לא נבחן אותם כל 100 מטרים, הבאנו אותם לטווח הארוך".


בכל מקרה, בכרמל טרם סיימו את מסע הרכש ובלבול מעוניין לצרף מגן שמאלי בהקדם. המאמן מחזיק במספר שחקני רכש שהוצעו לאחרונה ובתחילת השבוע יעביר מספר שמות להנהלת הקבוצה בכדי לפתוח במשא ומתן, כשהמטרה היא לצרף שחקן זר עד לסיום מועד ההעברות על חשבונו של מיכיל קראמר שעזב לאוטרכרט. בינתיים, הבלם אליסון דוס סנטוס שאינו בתוכניות של בלבול אינו ממהר לעזוב את הירוקים ולמרות שמבוקש במספר קבוצות בישראל מעדיף לעזוב לחו"ל.



מרקו בלבול. "באים לכל משחק במטרה לנצח"  (מאור אלקסלסי)


מאוחר יותר היום, לאחר שערך את אימון הבכורה, בחר הקשר הצעיר מקסים פלקושצ'נקו להודות גם למועדון הקודם שלו וגם למועדון החדש שלו. פלקושצ'נקו כתב באינסטגרם: "זה הזמן להגיד תודה למועדון בו עשיתי את צעדיי הראשונים ככדורגלן, מועדון שנתן לי במה. היינו שותפים לחוויות מרגשות שאקח איתי כל החיים. תודה לאוהדים האדומים שתמכו בי ברגעים הקשים, לבעלים יואב כץ שדחף ועזר והתערב מתי שצריך, לצוות המקצועי והניהולי על האמון וכמובן לשחקנים, החברים הטובים שלי במגרש ומחוצה לו. תמיד תישארו אצלי בלב".


"מכבי חיפה – היום אני מתחיל דרך חדשה, הגעתי למועדון הטוב בישראל עם הקהל הגדול בארץ, בראש שלי כבר איך לתת הכול על הדשא כדי לייצר תוצאות ולהגיע להישגים הכי גדולים שאפשר. מהיום כל כולי נתון ומרוכז בהצלחת מכבי חיפה, היא ההצלחה שלי!"


"רוצה להודות ליעקב שחר, עוזי מור, אור שחר, אסף בן דב וכמובן למרקו בלבול על האמון. תודה לאוהדי מכבי חיפה שהציפו אותי בחום ואהבה בימים האחרונים, התמיכה שלכם חשובה לי. תודה גם לסוכן שלי שהוא יותר כמו אח שלי כבר חלק מהמשפחה שחר גרינברג על כל העזרה, הדחיפה והליווי בשנים האחרונות".


"את התודה שלי לכולכם אני יודע שאני צריך לתת על המגרש- וככה בדיוק אעשה. יאללה מכבי!"


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה הזמן להגיד תודה למועדון בו עשיתי את צעדיי הראשונים ככדורגלן, המועדון שנתן לי את הבמה. היינו שותפים לחוויות מרגשות שאקח איתי כל החיים. תודה לאוהדים האדומים שתמכו בי גם ברגעים הקשים, לבעלים יואב כץ שדחף ועזר והתערב שהיה צריך, לצוות המקצועי והניהולי על האמון וכמובן לשחקנים, החברים הטובים שלי במגרש ומחוצה לו. תמיד תישארו אצלי בלב. מכבי חיפה- היום אני מתחיל דרך חדשה, הגעתי למועדון הטוב בישראל עם הקהל הגדול בארץ, בראש שלי כבר איך לתת הכל על הדשא בכדי לייצר תוצאות ולהגיע להישגים הכי גדולים שרק אפשר. מהיום, כולי נתון ומרוכז רק בהצלחה של מכבי חיפה, היא ההצלחה שלי! רוצה להודות ליענקלה שחר, עוזי מור, אור שחר, אסף בן דוב וכמובן למרקו בלבול על האמון. תודה לאוהדי מכבי חיפה שהציפו אותי בחום ואהבה בימים האחרונים, התמיכה שלכם חשובה לי. תודה גם לסוכן שלי שהוא יותר כמו אח שלי כבר חלק מהמשפחה שחר גרינברג על כל העזרה, הדחיפה והליווי בשנים האחרונות. את התודה שלי לכולכם אני יודע שאני צריך לתת במגרש – וככה בדיוק אעשה. יאללה מכבי! ⚽

A post shared by Max Plak (@max_plak) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי