אוהדי הפועל באר שבע גידפו את שחקני הקבוצה באימון

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון

עשרות אוהדים הגיעו הגיעו למתחם האימונים והביעו את מחאתם בעקבות היכולת החלשה בהפסד נגד רעננה. גורם במועדון: "בכר מאמן מצוין, אין יותר טוב ממנו". נדחתה התביעה הכספית שהגיש המועדון נגד דוידזאדה

(גודל טקסט)

בפעם השנייה בתוך עשרה ימים, הגיעו הערב (שני) עשרות אוהדים לאימון הפועל באר שבע כדי להביע את מחאתם על תפקודם הלקוי של השחקנים. ההפסד 3:1 להפועל רעננה בשבת עורר ביקורת קשה בקרב הקהל, והערב הדברים קיבלו ביטוי במתחם האימונים הבית האדום.

גם הפעם עלו האוהדים לטונים גבוהים ותקפו מילולית את השחקנים, כפי שהיה באימון הסוער הקודם לאחר ההפסד למכבי חיפה. בדומה להפגנה הקודמת, האוהדים "שמרו" על המאמן ברק בכר ועודדו אותו. הקפטן מאור מליקסון ובכר עצמו ניגשו לאוהדים וניסו להרגיע את הרוחות.


 

בינתיים, גורם במועדון התייחס לזמזומים בקשר למאמן: "ברק בכר הוא מאמן מצוין, אנחנו מכירים את השמות שמסתובבים בשוק, אין יותר טוב ממנו".   




אוהדי הפועל באר שבע. (דני מרון)

 

בתוך כך, הערב נדחתה התביעה הכספית שהגישה הפועל באר שבע נגד כדורגלנה לשעבר אופיר דוידזאדה, כיום במכבי תל אביב. המוסד לבוררות קיבל את טיעוניו של עורך הדין אייל אברמוב, פרקליטו של השחקן.


כזכור, האלופה תבעה מהמגן השמאלי ששיחק בשורותיה עד לפני כשנתיים וחצי סכום של 500 אלף יורו. העילה לתביעה: הפרת הסעיף בהסכם שחרורו של דוידזאדה לגנט שבו התחייב לפצות בחצי מיליון יורו את האדומים אם יחזור לישראל וישחק בקבוצה אחרת. אופיר דוידזאדה שכאמור נרכש על ידי הצהובים בקיץ אחרי עונת השאלה בקריית שלום, משמש כשחקן ספסל בקבוצתו של איביץ' כאשר רשם העונה שתי הופעות ליגה ו-136 דקות בלבד.



בפסק הדין קבע הבורר עורך הדין גבריאל הורוביץ כי השחקן בחר לחזור ולשחק בשורות קבוצתו לשעבר אלא שבשל סיבות כאלה ואחרות שלא ניתן לזקוף אותן לחובתו, לא הסתייע הדבר. "בתיק זה התקיימה מלחמת גוג ומגוג בין הצדדים", נכתב בפסק הבורר, "יתכן שזה נגרם בעקבות תחושת הפגיעה שחש כל צד ממשנהו, ויתכן שהגורם לכך הוא היריבות הספורטיבית – המרה בין התובעת לבין הקבוצה המתחרה (מכבי תל אביב), וייתכן שהיה גורם אחר כלשהו שהביא לכך".


במהלך שלב ההוכחות סיפר דוידזאדה כיצד חלום חו"ל התנפץ בפניו, והבדידות בארץ נוכריה הייתה קשה לו, הוא היה רחוק ממשפחתו וגם כניסת ארוסתו, לימים אשתו, לבלגיה סורבה והיא נאלצה לשוב על עקבותיה. בשל כך גמלה בליבו ההחלטה לחזור ארצה. בהמשך נפגש נציגו של השחקן עם משפחת ברקת בביתה כדי לדון באפשרות חזרתו לקבוצת נעוריו. באותו מעמד אף נדונו הסכומים עבור חזרתו, 300-350 אלף יורו לעונה. הפגישה עלתה על שרטון, ואופציית חזרתו של דוידזאדה נגוזה. "השחקן עשה עליי רושם מהימן ואני מאמין לדבריו", קבע הבורר. בנוסף לדחיית התביעה, חויבה הפועל באר שבע ב-37 אלף שקלים, שכר בורר, הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. 



"אופיר חזר לארץ לאחר חודשים בודדים, הפר את התחייבותו למועדון וקיבל פרס" (אריאל שלום)


בהנהלת הפועל באר שבע נמסרה ההודעה הבאה: "הפועל באר שבע מכבדת את החלטת הבורר, למרות שלהבנתנו ודעתנו חוזים צריך לקיים. המועדון נענה לבקשת אופיר והפחית את דמי ההעברה שלו לבלגיה כדי שאופיר יוכל להגשים את חלומו לשחק באירופה. בתמורה הסכים אופיר לחזור ולשחק בהפועל ב"ש כשיחזור לשחק בישראל או לפצות את המועדון בהתאם אם לא יעשה זאת. אופיר חזר לארץ לאחר חודשים בודדים, הפר את התחייבותו למועדון וקיבל מהבורר פרס על כך וחבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי