"ברקוביץ' התבגר, הוא יכול לתרום בחינוך שחקני העתיד של מכבי חיפה"

אייל ברקוביץ'
אייל ברקוביץ' | עדי אבישי

איתמר צ'יזיק, מנכ"ל המועדון לשעבר, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס להצעה שקיבל שחקן העבר מיעקב שחר: "המחלקה זקוקה לשינוי ואייל ראוי לתפקיד הזה". וגם: פרשת גיל יצחק

(גודל טקסט)

איתמר צ'יזיק, מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר, דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לכך שיעקב שחר הציע לאייל ברקוביץ' את תפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועדון.

צ'יזיק הסביר: "אם ברקוביץ' יקדיש את כל זמנו למחלקת הנוער של מכבי חיפה, אני בעד. אשמח מאוד שהוא יגיע, יש לו הרבה מה לתרום. חוזים ושיקולים אחרים שיש לו, אני לא מתכוון להיכנס לזה, אבל הוא צריך להקדיש הרבה בזמן בשביל להיות מנהל מקצועי במחלקת הנוער. אני לא אומר שהוא צריך לעזוב את עיסוקיו האחרים, אבל מנהל מקצועי שמגיע למכבי חיפה צריך להקדיש 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע למחלקה".

האם ברקוביץ' הוא דמות חינוכית ראויה: "אתם מראש יוצאים מנקודת הנחה מסוימת. אני אומר שברקוביץ', עם עבר ככדורגלן והידע שלו, יכול לתרום מאוד למחלקת הנוער של מכבי חיפה שזקוקה לשינוי. הוא יכול לתרום, יש לו ידע רחב בכדורגל והוא היה שחקן עבר מפואר במכבי חיפה ובנבחרת ישראל. אני בעד ששחקני עבר יתרמו ויהיו בכדורגל. אני מקווה שאחריו יבואו למועדון שחקני עבר נוספים, אבל רק מבחן המציאות יוכיח מי צודק".

"אני מתאר לעצמי שאייל לא יעבוד לבד ואני חושב שהוא השתנה והתבגר בהבנה ובצורך שלו להתייחס לנושאים חברתיים ואנושיים. חינוך שחקני העתיד היא נקודת התורפה של מכבי חיפה וברקוביץ' יכול לתרום בנושא הזה מאוד. לא כולם ראויים להשתלב, אבל הוא כן. אני יודע מה זה מחלקת נוער, תאמינו לי, הקדשתי לה 14 שנה".

פרשת גיל יצחק: "שמעתי את ברקוביץ' מתייחס לנושא והוא דיבר בנימוס. הסאגה בינו לבין יענקל'ה נפלה בין הכיסאות והעניין הזה נסגר ביניהם. כשאייל ברקוביץ' רצה להגיע למכבי חיפה בעבר, אמרתי את דעתי בצורה נחרצת. גם לו וגם ליוסי בניון אמרתי לפרוש מכדורגל. האם הוא מתכוון לתת תשובה חיובית להצעה? אני לא יודע, את דעתי המקצועית אמרתי, אני חושב שיש 50% שזה יקרה".


אייל ברקוביץ' ויוסי בניון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי