נתניה הבהירה כי הטרייד בין אולסק וקהת לא עומד על הפרק

רועי קהת
רועי קהת | ערן לוף

מכבי חיפה הציעה את המתווה לקבוצה מעיר היהלומים, אך ההצעה של הירוקים נדחתה. במועדון מאושרים מה-2:3 על הפועל ת"א: "לפני חודש אף אחד לא חלם על המקום השני", ברקוביץ' בוחן את עזיבת ראשל"צ

(גודל טקסט)
שנים ארוכות לא עמדו שחקני מכבי חיפה גאים מול הקהל הירוק כמו שקרה אתמול (שני) לאחר הניצחון 2:3 על הפועל תל אביב. הקבוצה מהכרמל צברה עוד שלוש נקודות שהובילו אותה למקום השני, אותו לא זוכרים במועדון כבר מספר שנים.


במכבי חיפה לא צפויים להתחזק ביום האחרון של חלון ההעברות, אך לא מן הנמנע כי ידללו את הסגל כאשר עתידו של רועי קהת לא ברור. הקשר זוכה להתעניינות מצד מכבי נתניה, שלא רוצה לשלם את מלוא שכרו שעומד על 400 אלף יורו לעונה. בנתניה מקווים שחיפה תסכים להשתתף בחלק משמעותי משכרו כדי לקדם את העניין.


בשעות האחרונות, ולאור רצונה של נתניה להתחזק בקהת, הציעו במכבי חיפה את האפשרות לטרייד בין הקבוצות כשניקו אולסק יעשה את הדרך ההפוכה. אך בנתניה הודיעו לירוקים כי ההצעה לא עומדת על הפרק.




רועי קהת (ערן לוף)

 

בחזרה לניצחון אמש, במועדון הרעיפו מחמאות למאמן מרקו בלבול, שבחודש וחצי הצליח לבצע שינוי מהותי בכדי להוביל את הירוקים למקום אחד מתחת למכבי תל אביב. "לפני חודש אף אחד לא חלם על המקום השני והיום אנחנו יכולים לחלום וגם רואים הישגים", אמרו בחיפה. "יש דרך ויש שיטה ומגיע קרדיט ענק לבלבול שהגיע מוכן לקדנציה שלו".


בנוסף, קיבל בלבול מחמאות גם על חזרתו להרכב של מוחמד עוואד, שהחזיר לו בצמד מרשים. לאחר כיבוש השערים נראה היה שהחלוץ התקשה לשבת על הספסל ורק חיכה לחזרתו לכר הדשא. "עם כל הכבוד לירדן שועה ולניקיטה רוקאביצה, עוואד זה שחקן בית ואחת הכישרונות הגדולים שצמחו בירוק ואת זה אי אפשר לקחת ממנו", אמרו בכרמל.


שועה עצמו אגב, ינסה לחזור בהדרגה לאימונים בכדי להיות בסגל למשחק הבא מול בית"ר ירושלים. הבלם עופרי ארד נפצע לקראת סיום המשחק וייבדק בימים הקרובים. גם המחליפים מקסים פלקושצ'נקו והזר החדש קרים פריי זכו למחמאות ולא מן הנמנע שאחד מהשניים יפתח כבר במשחק הבא בהרכב.



עוואד. "אחד הכשרונות הגדולים שצמחו בירוק ואי אפשר לקחת את זה ממנו" (מאור אלקסלסי)

שאלה נוספת שמעסיקה את חיפה היא מינויו של אייל ברקוביץ' למנהל המקצועי של מחלקת הנוער בעונה הבאה. על פי אנשי המועדון, שחקן העבר הביע הסכמה ראשונית, אך יצטרך לבחון מבחינה משפטית כיצד יוכל לעזוב קודם כל את בעלותו בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי