עומר גולן: "המטרה העיקרית היא להישאר בליגה, גביע זה בונוס מתוק"

עומר גולן, אבי לוזון
עומר גולן, אבי לוזון | עדי אבישי

אכזבה קלה בפ"ת לאחר ההפסד לנתניה: "הפנים לק"ש". המנהל המקצועי על ברוסו: "שילם מחיר. לפעמים יש החלטות קרות". מנזלה ירוויח 60 אלף יורו, בקבוצתו הבהירו: "אין אופציית רכישה, אך נוכל לדבר בסוף העונה"

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד אמש (שלישי) 0:1 למכבי נתניה במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. הקבוצה של גיא לוזון מיעטה לסכן את השער של דני עמוס ולמעשה הייתה נחותה מהמארחת ברוב דקות המשחק.

"נתניה הייתה יותר טובה ואף אחד לא יכול להגיד אחרת. גם כששלטנו בדקות מסוימות בתחילת המחצית השנייה, פשוט לא הצלחנו לייצר מצבים ליד השער. אבל עם כל הכבוד, אין לנו זמן להתאבל יותר מדי. הפנים שלנו למשחק מול עירוני קריית שמונה בשבת", אמרו שחקנים בקבוצה.

המאמן גיא לוזון ביצע רוטציה רחבה ולא שיתף שחקנים כמו תאי בריבו וגידי קאניוק, כשגם לידור כהן נכנס כמחליף. בנוגע לקאניוק, הקשר היה אמור להיכנס כחילוף השלישי, אך רגע לפני כן אופיר מזרחי התלונן על עייפות ולידור כהן נקרא להחליפו. "לא הייתה לנו ברירה אלא לעשות רוטציה", הסביר לוזון בסיום. "ראינו שמדקה 70, אנשים שלא בכושר סבלו. שיש כושר מוגבל בקבוצה ויש שחקנים חדשים שלא בכושר, אי אפשר לסכן את כולם כי אחרת לא יהיו שחקנים בשבת".

"המטרה העיקרית? להישאר בליגה" הודה המנהל המקצועי עומר גולן בשיחה עם ספורט1. "גביע זה בונוס מתוק ונעשה הכל כדי להגשים את החלום, אבל כרגע השאיפה העיקרית היא להשיג במיידית כמה ניצחונות כדי לצאת מהאיזור המסוכן. כרגע אנחנו מסתכלים שבת אחר שבת. לשפר את המשחק והכושר וליהנות מכדורגל. אין יותר מדי מטרות ארוכות טווח".


לוזון. היה חייב לעשות רוטציה (דני מרון)

על המהפכה בסגל: "אני חושב שהמהפכה שלנו הייתה נחוצה. הקבוצה הייתה זקוקה לאנרגיות ופרצופים חדשים של אנשים שיביאו משהו אחר לקבוצה. מהפכה גדולה מדי? ימים יגידו, אבל אני לא חושב".

האם הרכש שהגיע הוא חלק מההיערכות לעונה הבאה: "זה יצא ככה. עם כל שחקן שאנחנו מביאים יש לנו מחשבה עתידית. למרבית השחקנים יש אופצייה ובמידה שיוכיחו את עצמם, הם יישארו. אם הם לא יוכיחו, נחפש דברים אחרים".

בינתיים, בפ"ת ישתתפו בחצי משכרו של הבלם ז'והאן מרסיאל עד תום העונה, כשמי שלקח קשה את ההחלטה להקפיאו הוא הקשר דידייה ברוסו. עוד לפני האימון המסכם, לקח המאמן גיא לוזון את ברוסו לשיחה והסביר לו על ההחלטה שהוא אינו נמצא יותר בתוכניות וכי בפ"ת יתחזקו בקשר זר. שחקנים בקבוצה סיפרו, שברוסו נראה היה בהלם ומאוד כבוי, כשאתמול ניסו בפ"ת למצוא לו קבוצה, אך גם המו"מ עם נס ציונה לא הבשיל.


ברוסו. לקח קשה את ההחלטה (אודי ציטיאט)

כעת הוא יישב למעשה ביציע עד תום העונה ויקבל את שכרו. "מקצועית אין לנו חצי טענה לברוסו", הסביר גולן. "הוא שילם פה מחיר לא נעים. היינו חייבים להתחזק בחלק ההתקפי וזה מאוד מאוד מצער. המועדון מעל הכל ויש לפעמים החלטות לא נעימות וקרות".

בפ"ת סיפרו כי הקשר הריסון מנזלה הגיע בכושר משחק וכי הוא אמור לעמוד לרשות הקבוצה כבר באופן מיידי. למרות שלא כללו אופציית רכישה בחוזהו, קבוצתו אנז'ה הבהירה לפ"ת כי אם תרצה לצרפו גם לעונה הבאה עם תום ההשאלה, הדבר נתון לשיח בין הצדדים. בכל אופן, הקשר הקונגולזי צרפתי צפוי להשתכר כ-60 אלף יורו עד תום העונה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי