יוסי מזרחי חתם בקטמון: "מקווה שנרגש אלפי אוהדים בסוף העונה"

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | דני מרון

המאמן נפרד מאקדמיית הנוער של מ.ס אשדוד וכבר במחזור הקרוב יוביל את קבוצת האוהדים, כשמטרתו תהיה להעפיל איתה לליגת העל: "נחוש להתחיל לעבוד, גדלתי במגרש המיתולוגי בקטמון"

(גודל טקסט)

יוסי מזרחי שוב חוזר למשרת מאמן ראשי. הפעם זה יהיה במסגרת הפועל קטמון מהליגה הלאומית, אותה הוא ינסה להצעיד לליגת העל אחרי שהקבוצה איבדה את אחד משני המקומות הראשונים והשבוע גם נפרדה מליאור זדה, שהגיע לקבוצת האוהדים בתחילת העונה שעברה.

למרות ההידרדרות בשבועות האחרונים, קטמון עדיין רק במרחק נקודה מהמקום השני שמוביל לליגה הבכירה. "אנחנו שמחים לבשר שיוסי מזרחי חתם כמאמן הפועל קטמון ירושלים עד סוף העונה, והוא יהיה זה שיעמוד על הקווים ויוביל את הקבוצה במאבקי העלייה לליגת העל", הודיעה הבוקר (שלישי) קטמון, "יוסי מזרחי הוא אחד מהמאמנים המנוסים ביותר בכדורגל הישראלי ואנחנו בטוחים שיש לו את היכולת להוציא את הקבוצה לדרך חדשה ולעשות היסטוריה. אנחנו מודים לספונסרים יוסי ליפקין ובני סיוון, על המאמץ והסיוע בצירופו של מזרחי למועדון".

מזרחי בן ה-65 עבד בשנים האחרונות במועדון ספורט אשדוד, שם ניהל את אקדמיית הנוער, אבל בסיום העונה שעברה גם ירד לקווים והשאיר את הקבוצה בליגה. מזרחי, כידוע, אימן את הפועל ירושלים ב-2016 וכמובן מזוהה עם בית"ר ירושלים, במדיה שיחק ואותה גם אימן במספר קדנציות.

יוסי מזרחי ביקש למסור לאוהדים באמצעות דוברות המועדון: "שמח מאוד להגיע להפועל קטמון ירושלים, נחוש להתחיל לעבוד עם אנשים נהדרים בסביבת עבודה מקצוענית. כאחד שגדל במגרש קטמון המיתולוגי, מקווה שנצליח כולנו לרגש אלפי ירושלמים בסוף העונה, עכשיו לעבודה".



מזרחי. מגיע בתקווה להעלות את הקבוצה לליגת העל (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי