הרוחות בבני סכנין לא נרגעות, וגם אתמול (שני) לא קיבלה הנהלת הקבוצה החלטה בנושא המאמן כאשר גיורגי דרסיליה אמנם נפגש עם ראשי הקבוצה אבל לא קיבל הודעה על פיטוריו. במהלך השיחה המאמן שמע את הטענות לפיהן ציפו ממנו לתוצאות הרבה יותר טובות, במיוחד במשחק האחרון נגד אשדוד, על מנת לנסות ולשרוד בליגה. דרסיליה, שהעביר היום את האימון שנדחה לשעות הצהריים, מקבל בשלב זה לקבל את הקרדיט וככל הנראה יאמן גם בשבת נגד בני יהודה. כפי שפרסמנו, בסכנין רצו את המאמן אייל לחמן אבל האחרון הבהיר כי הוא רוצה חוזה לעונה וחצי ובסכנין אינם מוכנים לכך.



לחמן, שמשמש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של בני יהודה, מחזיק בחוזה של שנתיים נוספות במועדון הכתום ולכן אינו מעוניין להגיע עד תום העונה מתוך הבנה כי סיכוייה של סכנין לשרוד בליגת העל לא גבוהים. בקרב האוהדים קוראים להגעתו של לחמן ואחד האוהדים אמר הבוקר: "היה צריך להביא את לחמן עוד במהלך העונה ואפילו לפני עמיר תורג'מן. הוא מכיר את רוב השחקנים ואת המנטליות של המועדון, וגם עכשיו זה לא מאוחר. אם יש סיכוי לשרוד, זה רק על לחמן".



מי שלא הגיעו לאימון הם צמד עוזרי המאמן נידאל שלעאטה ועודד קוטר, שקיבלו הוראה לא להגיע. השניים כבר הגיעו לסכנין אבל התבקשו לעשות סיבוב פרסה בטענה כי ההנהלה בוחנת אופציה אחרת. "אף אחד לא יודע מה קורה כאן. אתמול לא רצו את דרסיליה והיום הוא כאן. כאילו עשו את עוזרי המאמן כאשמים במצב" אמרו במועדון.



המאמן עצמו בעיקר שמע את הצוות הניהולי והשאיר את ההחלטה בידיהם. בסביבתו של דרסיליה הופתעו מהשמועות כבר אחרי חודש בתפקיד ותקפו: "בושה לפטר מאמן אחרי ארבעה משחקים. מה ציפו בהנהלה, שננצח את מכבי תל אביב? הרי ההנהלה לא הביאה שום שחקן ישראלי במועד ההעברות, והזרים שמגיעים לא יכולים להתאקלם מיידית".