דרסיליה לשחקנים: "מי שחושב שכבר ירדנו ליגה מוזמן ללכת"

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

בלגאן בסכנין לאחר פיטורי עוזרי המאמן, אחד השחקנים: "המצב הזוי וההכנה לבני יהודה לקויה. קוטר ושלעאטה לבטח לא היו הבעיה". עותמאן וחלאיילה צפויים לחזור להרכב

(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על בני סכנין. הקבוצה עברה מיני זעזוע גם השבוע, כאשר בתחילה דובר כי המאמן גיורגי דרסיליה יפוטר אך לבסוף הוחלט להשאיר את המאמן ומי שפוטרו היו שני עוזריו עודד קוטר ונידאל שלאעטה. דרסיליה עצמו ניסה לשדר עסקים כרגיל, אבל היה תקיף כאשר אמר לשחקנים: "עוד לא ירדנו ליגה ומי שחושב ככה ולא רוצה להיות כאן, מוזמן לקום וללכת".

בקרב השחקנים הופתעו מהשינויים ומהגישה של המאמן. אחד השחקנים אמר: "המצב הזוי וההכנה לבני יהודה לקויה. אנחנו מגיעים לאימון ולא יודעים איזה צוות מקצועי עומד מולנו. קוטר ושלעאטה לבטח לא היו הבעיה של הקבוצה". אגב, גורמים שונים בהנהלת המועדון מספרים כי הגיבוי שניתן לדרסיליה הוא זמני ולא מן הנמנע כי תוצאה לא טובה בשבת יכולה לשנות את ההחלטה.

מבחינה מקצועית נראה כי הקבוצה תנסה להחזיר כמה שיותר שחקנים מנוסים, כמו המגן עלי עותמאן והקשר חאלד חלאיילה. החלוץ מוחמד גאדיר עדיין לא כשיר. כידוע המשחק הביתי הזה יהיה שוב משחק רדיוס ללא קהל, זכר לאירועים החמורים שהיו באצטדיון דוחא לאחר ההפסד למכבי פתח תקווה.

דרסיליה. ניסה לשדר עסקים כרגיל (מאור אלקסלסי)
דרסיליה. ניסה לשדר עסקים כרגיל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי