אביטן: "העתיד שלי בחדרה, אך אם תגיע הצעה אדבר עם גולן"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

מאמן הפועל חדרה התראיין לתכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לעונה הבאה: "יש לי סעיף שחרור מהקבוצה". ההרחקה נגד ב"ש: "מעט מאמנים היו מורחקים על כך". שיפוט הווידאו: "צריך להיות בפלייאוף התחתון"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה הגיעה לסיטואציה שהיא לא התרגלה אליה עד כה העונה, העולה החדשה שלא ירדה מתחילת העונה לא ירדה מהמקום השישי, רשמה את אמש (ראשון) את הפסדה השלישי ברציפות ב-2:1 נגד הפועל באר שבע, דבר שעלול להוריד את הקבוצה מהשרון למקום השביעי תום המחזור הנוכחי. בעקבות כך, דיבר הערב מאמן חדרה ניסו אביטן על התוצאות המאכזבות, מכת הפציעות, סוגיית ה-VAR בפלייאוף התחתון ועתידו בקבוצה.

התוצאות המאכזבות בחודשים האחרונים: "קודם כל אנחנו בתוך המאבק בפלייאוף העליון, נכון שהתוצאות האחרונות מאכזבות קצת, יש לנו שני משחקים נגד רעננה ונתניה, אנחנו ננסה להוציא את הנקודות, כל משחק עבור חדרה בליגת העל הוא קשה, ואני מקווה שאחרי הדרבי של היום נהיה תלויים בעצמינו".

ההרחקה במשחק נגד הפועל באר שבע: "את הכעס של ראיתם זה היה אחרי ההרחקה שלי, והיא נבעה מזה שיצאתי מהאזור הטכני, אין ספק שמבינת חוקה זה הגיוני ואני מכבד את השופטים למרות שאני חושב שבאצבע הייתה קרובה על הדק, המשחק היה אמוציונלי ואני לוקח אחריות על מה שעשיתי אבל באותה נשימה אומר שמעט מאוד מאמנים מורחקים על כך".


"לוקח אחריות על מה שעשיתי". ניסו אביטן (דני מרון)

המכירות של טאפוקו ופלומיין פגעו בקבוצה: "אני לא אתחיל לעשות סיכומים ואומר מה קרה לחדרה, יש לנו סיכויים לעלות לפלייאוף העליון ונתמקד בזה ונעשה פגרה קטנה ונחשוב גם על הגומלין בגביע, אנחנו יכולים לעשות שבוע היסטורי. אבל אין ספק שיש לחץ, אנחנו סופגים הרבה שערים מוקדמים, וזה קרה בין היתר בגלל הפציעות של דויד מתיאוס ואוסטין אג'ידה שהם שני עוגנים מאוד גדולים שלנו".

על ה-VAR בפלייאוף התחתון: בלי קשר לאיזה פלייאוף אנחנו נהיה, אני מסכים עם הרעיון הזה. אין ספק שהפלייאוף העליון הוכרע, והמשחקים הגורליים יהיו בפלייאוף התחתון, שופטים הם גם בני אדם ואם יהיה ניתן לעשות כמה שיותר צדק במשחקים החשובים אני תומך במהלך הזה. אבל בטח לא המקום שלי בטח אחרי השבוע האחרון להעביר ביקורת על השופטים".

האם לא תעפילו לשש הראשונות זה ייחשב לכישלון: "אני חושב שבשום דרך אי אפשר לחבר את המילה חדרה לאכזבה העונה, אבל אין ספק שבאופן אישי נהיה מאוכזבים כי כל העונה היינו שם, צריך לזכור ששיחקו עם חמישה שחקנים מתחת גיל 20, חלק מהשחקנים מתרגשים וטועים וזה גם חלק משכר הלימוד שלנו".


"מעדיף שה-VAR יהיה בפלייאוף התחתון" (Gettyimages)

אם יש התרופפות במשמעת בקבוצה: "אני חושב שאין התרופפות במשמעת והדריכות של השחקנים ובמשחקים האחרונים אנחנו נכנסים לצרות, אם אנחנו נותנים מקדמה משמעותית לקבוצות, קשה לחזור, אוכל לומר שבמשחק האחרון כן שיחקנו כדורגל טוב".

האם אתה נשאר בעונה הבאה: "אני חתום מתחילת העונה בחדרה, יש לי סעיף שאני יכול להשתחרר אבל אני כל כך מרוכז במסע של הקבוצה שאני כרגע לא חושב על זה. אני רואה את העתיד שלי בחדרה, אבל אם תהיה הצעה טובה יותר אדבר עם אורן גולן".


"אני רואה את העתיד שלי בחדרה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי