שחר עוקב מקרוב אחר שועה: "יש לנו סבלנות, הוא יוביל אותנו"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ שהגיע למכבי חיפה בינואר כמלך השערים נמצא בתמונת ההרכב למשחק נגד בני סכנין (שבת, 15:45, ישיר בספורט3), הבעלים מצפה ממנו להיות גורם משמעותי בשנים הבאות. בלבול החמיא לשחקנים על היכולת

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מנסים לשכוח במהרה מהיכולת החלשה שהוצגה על ידם בדרבי ביום שני, 0:0 נגד הפועל חיפה שמשמעותו שנתיים לפחות ללא ניצחון דרבי בליגה, וינסו לפתוח דף חדש כשהבוקר יחלו בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין (15:45, ישיר בספורט3)

המאמן מרקו בלבול, שספג ביקורות רבות על ההרכב איתו עלה בדרבי, שוחח עם שחקניו והחמיא להם על המחצית הראשונה, אך גם ציין כי הייתה ירידה חדה ביכולת במחצית השנייה. בנוסף, במועדון מבינים כי העובדה שארנסט מאבוקה לא שיחק הביאה ליכולת לא טובה והמגן צפוי לחזור בשבת להרכב.

מי שאכזב, בדומה לשאר חבריו יש לציין, היה החלוץ ירדן שועה. האחרון הגיעה כרכש המשמעותי ביותר של חודש ינואר כשהוא מלך שערי ליגת העל, אך בשלב זה טרם מצא את מקומו בהרכב של בלבול. עם זאת, במכבי חיפה כלל לא מתרגשים מהעובדה ששועה עדיין לא הפגין את היכולת שבזכותה נרכש ואמרו: "יש לנו סבלנות עם שועה. הוא יוביל אותנו גם העונה וגם בעונה הבאה. הוא הגיע מעט פצוע ולאחרונה חזר לכושר מלא". עוד ציינו במועדון כי הנשיא יעקב שחר עוקב אחר התפתחותו של החלוץ באופן אישי ומאמין כי יהיה גורם משמעותי במועדון בשנים הקרובות, ולא מן הנמנע כי שועה ימצא את עצמו בהרכב במשחק הקרוב.


שועה מקבל כרטיס צהוב בדרבי. זוכה לתמיכה (מאור אלקסלסי)

מי שלא צפוי להיכלל בשבת הוא השוער עומרי גלזר, שיעבור היום בדיקה מקיפה בגבו בכדי לברר את חומרת הפציעה. כידוע, גלזר היה אמור לפתוח בדרבי במקום חיימוב המוצהב, אך נפצע בחימום ובקבוצה חוששים כי מדובר בפציעה לא פשוטה כגון פריצת דיסק. הקשר סינטיהו סלליך היה אמור לעבור השבוע ניתוח בברכו לאחר שאובחן כי סובל מקרע ברצועה הצולבת, אבל הניתוח שלו נדחה בגלל סיבות טכניות. התקווה שמועד חדש ייקבע לקשר במהרה, כדי שחזרתו המתוכננת לעוד שמונה חודשים לא תידחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי