בבני יהודה חוששים מתסריט בלהות, קונסטנטין: "נצטרך להרים את הראש"

סילבסטר, תאמבי, קונסטנטין
סילבסטר, תאמבי, קונסטנטין | אודי ציטיאט

הכתומים מתוסכלים משני הפסדי הליגה הרצופים והיכולת החלשה ובעקבות ה-1:0 לק"ש גם הפנימו שאפילו מקומם בין שש הראשונות טרם הובטח רשמית

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
לא כך רצתה בני יהודה להגיע למעמד החגיגי של הגרלת חצי גמר גביע המדינה שתיערך היום (ראשון, 15:30). הקבוצה של יוסי אבוקסיס המשיכה במומנטום המאכזב כשנכנעה 1:0 לעירוני קריית שמונה. זה היה הפסד ליגה שני ברציפות ומשחק שלישי ללא ניצחון, אם לוקחים בחשבון גם את התיקו 1:1 נגד הפועל עפולה בגומלין רבע גמר הגביע.


מעבר להפסד, אכזבה הייתה ענקית בעקבות היכולת החלשה שהציגה הקבוצה, שטרם הבטיחה רשמית את מקומה בפלייאוף העליון, עד כמה שזה נשמע אבסורד. בני יהודה רביעית בטבלה עם 37 נקודות והיא חוששת מתסריט האימים הבא: אם תפסיד במחזור סיום הליגה הסדירה למכבי תל אביב, בתוספת לשני ניצחונות של הפועל חדרה( 32 נקודות) והפועל חיפה (31 נקודות) בהפרשי שערים גבוהים, העונה הטובה שלה תרד לטמיון.



בבני יהודה מאוכזבים משחקנים רבים שהציגו משחק רע אתמול. מאוויס צ'יבוטה, שכבש העונה עשרה שערי ליגה שוב איכזב, וגם שאר שחקני הקישור וההתקפה לא סיפקו את הסחורה. המאמן יוסי אבוקסיס חרג מהרגלו וערך חילוף מוקדם כשבדקה ה-27 הכניס את עמית זנטי במקומו של הבלם עמית ביטון. אלא שגם המעבר מחמישה שחקני הגנה לארבעה בלבד, במגמה התקפית ברורה – לא עזר. "להפסיד זה תמיד כואב", אמר המגן שי קונסטנטין, ממצטייני הקבוצה הזו. "במחצית הראשונה היינו פחות טובים ואז עשינו שינוי במערך. שלטנו במחצית השנייה והיו כדורים ששרקו ליד הקורה, אבל כשלא הולך אז לא הולך".


על המשחק הקרוב נגד מכבי ת"א אמר המגן: "אנחנו נערכים באותה צורה כמו שאנחנו מתכוננים לכל קבוצה בליגה. אנחנו מייחסים לה את אותה החשיבות. צריך להרים את הראש ויש לנו שבוע להתכונן היטב. נעשה את כל המאמצים כדי לנצח את המשחק. אין לנו חששות מהם. ברור שמכבי ת"א קבוצה מצוינת ורואים את זה בטבלה, אבל נבוא לשחק את המשחק שלנו כמו בכל משחק".



אבוקסיס. חשש שהעונה תרד לטמיון, גם אם זה לא נראה סביר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי