סגל: "אני לא אמכור את פאטוס בצ'יראי תמורת מיליון יורו"

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | יוני אריאלי

החלוץ ("לא נעשה עליו כסף, בשבילו באים לראות כדורגל"), עלי מוחמד ("לא נעמוד בדרכו אם ישלמו את הסעיף"), עתידו ("אני פה כי אין מישהו אחר"), חצי הגמר ("צריך לעשות מפגש כפול"). בעלי מכבי נתניה מדבר על הכל

(גודל טקסט)
יממה לאחר הניצחון הגדול 1:3 על בית"ר ירושלים שביסס את מכבי נתניה במקום השני, בעלי המועדון אייל סגל דיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לעתידם של עלי מוחמד ופאטוס בצ'יראי.


עתידו: "אני מבסוט, אבל אמרתי יותר מפעם אחת שלא עומדים בתור לקנות את הקבוצה. אני במשמרת עד שיהיה מישהו טוב ממני. אני כאן כי אין מישהו אחר ואני אעשה את הכי טוב שאני יכול. המועדון שבע כבר מכאלה שבאו לעשות סיבוב. השם של הבנאדם שירכוש חשוב לי יותר מהכסף שלו"


עלי מוחמד: "מכבי נתניה השנה קבוצה מאוזנת ללא כובב אחד. יש כאלה שיגידו בצ'יראי או מוחמד, אבל אנחנו קבוצה מאוזנת. אני לא חושב ששחקן כזה או אחר יכול להשפיע על העתיד שלנו. למוחמד יש סעיף יציאה, במידה ואחת ההצעות תהיה בגובה הסעיף, 2.5 מליון דולר, לא נעמוד בדרכו".



סעיף השחרור עומד על 2.5 מיליון יורו. עלי מוחמד (ערן לוף)


החתמת שחקנים לזמן רב: "אני משתדל להחתים לארבע-חמש שנים כל שחקן. אני מחויב לכל חוזה כל עוד אני במועדון".


המשך דרכו של בצ'יראי: "נתניה לא תעשה על בצ'יראי כסף. לא נמכור אותו גם במיליון יורו. זה שחקן שבשבילו באים לראות כדורגל. אני רוצה לגרום לאוהדים לפנטז והוא שחקן שעושה את זה".


הקהל: "בשנה שעברה עמדנו על ממוצע של בין 6,000 ל-7,000 אוהדים. אני מקווה שתקופת הרנסנס הנוכחית תחזיר אותנו לכמות שהיא אפילו גדולה יותר".



"לא נמכור אותו גם תמורת מיליון יורו". פאטוס בצ'יראי (אריאל שלום)


מה מייחד את מכבי נתניה: "אני חושב שלאורך כל השנים, גם הקשות מבחינה כלכלית, חדר ההלבשה היה חזק ומאוחד. חדר הלבשה זה דבר שמשחק תפקיד. לעולם לא נוכל להתחרות בקבוצות הגדולות מבחינת התקציב. מענקים? יש לנו תגמול כמובן בכסף לשחקנים על פלייאוף עליון ועלייה לגמר הגביע".


כמה כסף הוא מביא מהבית: "אחרי מכירתו של דיא סבע אני אצטרך לשים פחות כסף מאשר בדרך כלל. בכל שנה אני שם בין מיליון לשני מיליון דולר".


חצי גמר גביע המדינה: "לדעתי צריך לעשות מפגש כפול. גם אם זה אומר שאנחנו נביא קצת פחות אוהדים, אבל בסך הכל האפקט יהיה חזק יותר במפגש מרובע. אני לא שולל משחק בנתניה, אבל הכי טוב לכדורגל זה מפגש מרובע בטדי. אווירה צבעונית וכיפית. אני הרגתי את נושא ההזמנות בנתניה. גם ההתאחדות צריכה לחתוך בבשר החי בעניין ההזמנות (כרטיסים)".




אייל סגל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי