הנהלת בני סכנין תתכנס ביממה הקרובה, דרסיליה יפוטר?

גיורגי דרסיליה
גיורגי דרסיליה | מאור אלקסלסי

ספונסרים של הקבוצה הביעו את מחאתם נגד המאמן ולוחצים שוב למנות את אייל לחמן. דרסיליה לשחקנים: "אם לא נכבוש, אין סיכוי להישאר בליגה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין בדרך לעוד יממה דרמטית, כאשר בשעות הקרובות תיערך עוד ישיבת הנהלה שתעסוק בעתיד המועדון ובעיקר בעתידו של גיורגי דרסיליה. במועדון סיפרו כי מאז ההפסד למכבי חיפה בשבת ישנם לא מעט ספונסרים ואנשי עסקים מקומיים שלוחצים על הנהלת הקבוצה לבצע זעזוע בעמדת המאמן, כאשר מאידך אף מתעקשים כי המועמד היחיד שיש לנו סיכוי לשרוד עם הקבוצה הוא אייל לחמן.

כזכור, כבר לפני שבועיים נערכה ישיבה בין הנהלת הקבוצה לדרסיליה בה הוחלט לתת למאמן גיבוי ואף פיטרו אז את שני עוזריו, אבל ההפסד לחיפה שוב ערער את מעמדו וההנהלה צפוי לקבל החלטה בנושא. אגב, כבר אז פנו במועדון ללחמן שרצה להגיע לקבוצה עם חוזה לעונה וחצי וסורב, ולא מן הנמנע כי המהלך יתבצע בימים הקרובים.

"הראייה שלנו היא לכל הפלייאוף התחתון והמחשבה אם אנחנו בטוחים שדרסיליה הוא המאמן הנכון", אמרו במועדון. בשלב זה לא זומן המאמן לפגישה אבל אימון הקבוצה שהיה אמור להיערך לפני הצהריים הועבר לשעה 16:00. בינתיים, דרסיליה עצמו ערך שיחה עם השחקנים בעקבות ההפסד בסמי עופר ואמר: "שיחקנו טוב והגענו למצבים אבל לא כבשנו והפסדנו. אם לא נכבוש, אין לנו סיכוי להישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי