דיווח בטורקיה: מכבי חיפה תממש את האופציה על פריי

קארים פריי
קארים פריי | מאור אלקסלסי

הירוקים צפויים לרכוש את הקשר עבור 1.6 מיליון יורו. פגישה נוספת תיערך בין ברקוביץ' לשחר. במועדון הופתעו מאי זימונם של ארד ולביא לנבחרת: "מדובר בתגלית הסיבוב השני ואחד הקשרים הטובים בליגה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תממש את האופציה לרכישת קארים פריי ב-1.6 מיליון יורו, כך מדווח הבוקר (שלישי) העיתון הטורקי "מילייט". לדברי העיתון אין הודעה רשמית של קבוצתו איסטנבול בשאקשהיר בקשר לאופציה, אבל הדבר פורסם בכל כלי התקשורת בישראל וידוע גם בטורקיה. לפי העיתון מכבי חיפה החליטה חודשיים לפני סיום העונה לממש את האופציה והשכר של פריי יהיה הגדול ביותר בקבוצה אי פעם, לאחר שהספיק להרשים את כל הגורמים המקצועיים. העיתון פרסם שההחלטה הסופית תהיה של השחקן, אבל הקבוצות כבר סיכמנו על התנאים.

לאחר שהבטיחה את המקום השני בטבלה בתום העונה הסדירה, מכבי חיפה תגביר את ההכנות לקראת המשחק בשבת (20:10, שידור ישיר בספורט4) מול בני יהודה. רק אתמול בלילה גילו הירוקים את זהות יריבתם במחזור הראשון של הפלייאוף העליון וכאמור ישחקו מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס. המאמן מרקו בלבול צפוי לערוך שיחה עם השחקנים בה ייתן דגש ליכולת הפחות טובה בתחילת המחצית השנייה מול קריית שמונה במחזור האחרון, כאשר בנוסף יחליט לגבי השיטה בה יעלה למשחק הקרוב. 

מי שיחזור לסגל הקבוצה הוא מוחמד אבו פאני המוצהב, ולא מן הנמנע שאף ישולב בהרכב. לעומתו, ג'ורג' מנדז'ק ייעדר בגלל צבירת צהובים. מי שימשיך להיעדר הוא הקשר סינטיהו סלליך שעבר לפני שבועיים ניתוח ברצועה הצולבת והתחיל בשיקום הראשוני בכפר גלים. בקרוב צפוי לצאת השחקן לאיטליה שם ימשיך את תהליך השיקום כאשר המטרה לחזור למגרשים בחודש נובמבר.


המשא ומתן עם כוכב העבר יבשיל לשיתוף פעולה? שחר (ערן לוף)

כוכב העבר אייל ברקוביץ' נפגש אתמול (שני) עם בעלי מכבי חיפה יעקב שחר וסירב להצעה לשמש כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער במועדון. הסירוב נובע בעקבות ההצעה הכספית שאומנם הוגדרה כגבוהה, אך עדיין נמוכה יותר מהסכומים שמרוויח ברקוביץ' בעבודתו בתקשורת. 

אתמול הבעלים סיפק מספר התבטאויות נדירות על טיב השיחות עם שחקן העבר, בחיפה ציינו כי השיחה בין השניים הייתה מקצועית וטובה, בה התרשם שחר מההצעות המקצועיות של כוכב העבר, ונראה כי בחיפה לא אמרו נואש לגבי הצטרפותו לירוקים. "תיתכן פגישה נוספת בין הצדדים כדי לנסות ולמצוא פתרון. אם זה לא יסתייע אז יעשה חישוב מחדש לגבי המינוי" אמרו בחיפה.

בנושא אחר, בקרב אנשי מכבי חיפה הופתעו במעט מהזימונים לנבחרת ישראל ובעיקר מאי זימונם של הבלם עופרי ארד והקפטן נטע לביא. "ארד הוא ללא ספק התגלית הגדולה של הסיבוב השני ולביא הוא בין הקשרים הטובים בליגה", אמרו במועדון והוסיפו: "כמו במועדון אז גם בנבחרת יש מאמן ראשי ואנחנו מכבדים את החלטות שלו ונעמוד מאחורי הקמפיין ונאחל לנבחרת ולבלם עאיד חבשי הרבה בהצלחה".

"התגלית הגדולה של הסיבוב השני". עופרי ארד (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי