איביץ': "מכבי חיפה, ב"ש ובית"ר ירושלים הוציאו פי שלושה מאיתנו"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי ת"א דיבר לאחר הניצחון נגד חדרה והתייחס לחיזוק אפשרי בקיץ: "מאמין שאפשר להשתדרג, לפעמים ששחקן ששווה 4 מיליון יורו לא יתאים לנו". שוינפלד הוסיף: "רוצה להישאר". ניקוליץ' יערוך בכורה אחרי הפגרה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה אתמול את המחזור הראשון בפליאוף העליון אחרי 0:2 על הפועל חדרה והמשיכה את רצף המשחקים ללא הפסד בליגת העל. הקבוצה יצאה לארבעה ימי חופשה ושישה שחקנים יצטרפו לאימוני נבחרת ישראל לקראת המשחקים במוקדמות היורו נגד סלובניה ואוסטריה כשבנוסף השוער פרדראג ראיקוביץ' יצטרף לנבחרת סרביה.

בפתח לאחר פגרת הנבחרת תגיע לאצטדיון בנתניה מכבי חיפה למשחק שעשוי להיות מפגש ההכרזה על הזכייה בתואר האליפות משחק ולאחר מכן משחק חצי גמר גביע המדינה נגד בני יהודה . על אף הניצחונות ישנה ירידה ביכולת השחקנים בחודשיים האחרונים ולראשי המועדון ברור כי הקבוצה צריכה להתחזק ולהשתפר כדי המועדון לליגת האלופות .

מי שמדבר על העונה הבאה בפתיחות ומסביר מה צריך להיות הוא המאמן ולדימיר איביץ': "אנחנו צריכים להתחזק כדי להשיג מטרות בשנה הבאה באירופה השנה המטרות היו לקחת את האליפות ולהיאבק על גביע המדינה. היו לנו בעיות פיננסיות בתחילת השנה. כולנו להביא שחקנים שישפרו את הקבוצה".


מכבי ת"א עדיין לא הפסידה העונה, אך חושבת על חיזוק (אודי ציטיאט)

"מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים הוציאו פי שלושה ממכבי תל אביב. תהיה לנו אותה בעיה גם הקיץ, אבל אני מאמין שאפשר לשדרג את הקבוצה. אני יודע באיזה עמדות צריכים להתחזק. עשינו את זה גם לפני שבעה חודשים כשהבאנו 3-4 שחקנים עם איכויות שעובדים. לפעמים גם שחקנים של 2 מיליון יורו או 4 מיליון יורו לא מתאימים. זה לא יהיה פשוט , אבל התחלנו לעבור כבר לפני שלושה חודשים ונמשיך בזה ".

המאמן הסרבי דיבר גם על צוות האימון שהביא לקריית שלום: "הצוות המקצועי שלי כאן במועדון בגלל שהם טובים מקצועית, לא בגלל שהם חברים שלי. עבודה זו עבודה וחברות זו חברות. היו הרבה ישראלים במועדון כשהגעתי למכבי תל אביב . מי שמקצועי ומאמין בדרך שלי , נשאר ומי שלא, כבר לא איתנו".

על המשחק נגד הפועל חדרה אמר איביץ': "זה לא המשחק הראשון ולא המשחק השני שאנחנו מתחילים לא מרוכזים ולא ממושמעים. אם נשחק נגד מכבי חיפה כמו ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים תהיה לנו בעיה. אנחנו צריכים להתעורר ולהעלות את הרמה שלנו. אסור לחשוב על האליפות ,אלא רק על המשחק עצמו. אם נחשוב על החגיגות , נפסיד את המשחק למכבי חיפה".


"אם נשחק נגד מכבי חיפה כמו ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים נהיה בבעיה". איביץ' מאוכזב מהיכולת (דני מרון)

המאמן ולאדן איביץ' אמר אתמול כי הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' שמאז הגיע בחודש דצמבר 2018 לא שיחק עדיין בקבוצה יהיה מוכן למשחק הבא נגד מכבי חיפה והוא ייטול בו חלק בוודאות.

כובש השער השני ארון שוינפלד אמר: "להבקיע שער זו ההרגשה הטובה בעולם, מדהים. בחיים יש עליות ומורדות. לקבוצה יש עונה פנטסטית ואני שמח להיות חלק ממנה. זה חלק מלהיות מקצוען. קודם להיות חלק מהקבוצה ורק אחר כך לחשוב על עצמך. אני מאמין בעצמי. ואני שמח בהצלחה של צ'יקו אופואדו ואיתי שכטר. הייתי רוצה לשחק יותר, אבל הקבוצה מנצחת. אני רוצה להישאר במכבי בעונה הבאה. זה ארגון מצוין, מאמן מצוין, סביבה מעולה ואני שמח להיות חלק מזה".

מחר יצטרף יונתן כהן לאימוני נבחרת ישראל ואתמול בישל את שני השערים לריקן ושוינפלד. שחקן ההתקפה התייחס לזימון ואמר: "הנבחרת זה חלום ילדות של כל שחקן .האמנתי בעצמי כשלא עזבתי בקיץ את מכבי תל אביב והתוצאות מוכיחות. אבא שלי (מיקי כהן שחקן העבר של שנות ה-80) נותן לי עצות, אבל אני מקשיב רק למאמן שלי. אנחנו לא מתעסקים בחגיגות האליפות נגד מכבי חיפה כי לפני כן יש את משחק חצי גמר גביע המדינה. לקראת השנה הבאה נראה מה יהיה אם יחליפו שחקנים או מאמן ואני לא יודע מה יהיה כי אנחנו לא מתעסקים בעונה הבאה".


ארון שוינפלד עם יונתן כהן. הראשון מרוצה מהשער והשני מהזימון לנבחרת (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי