אביטן לראשי הפועל חדרה: "אחליט על עתידי בחודש הבא"

אביטן
אביטן | אודי ציטיאט

אורן גולן אישר לספורט1 כי בתום פגישה עם המאמן, נקבע כי עד ה-15.4 תתקבל ההחלטה הסופית: "מבחינתי ניסו נשאר גם בעונה הבאה ואנחנו מתחילים בהכנות". במועדון מעריכים כי הוא מחזיק בהצעה מבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

הפועל חדרה לא לקחה בצורה קשה מדי את ההפסד 2:0 למכבי תל אביב בשבת, אבל למרות זאת לא שקט במועדון. אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום השישי והצליחה להתברג בפלייאוף העליון, עונה שמבחינת מי שרק עלתה לליגה תסתיים מעל לכל הציפיות, עתידו של המאמן ניסו אביטן לוט בערפל והדבר הפך לשיחת היום במועדון.

כפי שפרסמנו לראשונה בשבוע שעבר, במועדון רוצים לדעת אם אביטן יסכים להישאר עונה נוספת או שהקבוצה צריכה בחיפוש אחר מאמן חדש. לאחרונה נערכה פגישה בין אביטן ליועץ המקצועי אורן גולן, במהלכה ביקש המאמן חודש ימים כדי לקבל החלטה בנושא. בחדרה אומנם רצו תשובה מיידית במטרה לקדם את ההכנות לעונה הבאה, אך המאמן ביקש ארכה נוספת.

במועדון סבורים כי אביטן מחזיק בהצעות ממספר קבוצות בישראל, ביניהן בית"ר ירושלים והפועל חיפה. גולן אישר את הפרטים ואמר לספורט1: "החלטנו ביחד שעד ל-15 באפריל תהיה החלטה סופית. מבחינתי ניסו אביטן חתום על חוזה לעונה הבאה והוא המאמן שלנו. אם יהיה שינוי אז נדע להתארגן בהתאם. אנחנו מתחילים בהכנות לעונה הבאה וכבר השבוע צריכה להיערך פגישת עבודה בנושא". לשאלה אם אביטן יחתים שחקנים למרות שעשוי לעזוב את הקבוצה, אמר גולן: "אני וניסו בונים קבוצה ואם הוא יחליט להחתים שחקנים, נקבל זאת".


אביטן על הכתפיים. בעונה הבאה בירושלים? (אודי ציטיאט)

בנושא אחר, חמישה שחקנים יעזבו השבוע את חדרה לטובת שבוע נבחרות. עדן קארצב זומן לנבחרת הנוער ואילו חביב אוחיון, עומר חנין, יהב גורפינקל ואיילון אלמוג זומנו לנבחרת הצעירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי