אלופת העולם, נבחרת צרפת תחל ביום שישי את דרכה במוקדמות יורו 2020 כשתתארח אצל מולדובה. מאמן הנבחרת, דידייה דשאן, שהניף את גביע העולם כקפטן במונדיאל הביתי ב-1998 וכעבור 20 שנה הוביל את הנבחרת להיסטוריה גם כמאמן, מסמן מטרה: לאמן את הטריקולור גם במונדיאל 2022 בקטאר.

דידייה דשאן אמר: "כמובן שאשמח לאמן את הנבחרת גם במונדיאל הבא", אמר והוסיף: "היום יש לי יחסים מעולים עם נשיא ההתאחדות. בחוזה שלי אני מחויב עד 2020 וכל כולי ממוקד רק ביורו. יש לנו מספיק כבוד והערכה אחד לשני וכל דבר יגיע בזמן שלו". דשאן ציין שהזכייה במונדיאל רק 'דירבנה אותו: "אני מרגיש טוב מאוד, עם אותה התשוקה, ואני משוכנע שנעשה דברים נפלאים". 
על יואכים לב: "הוא דוגמה מצוינת, המשכיות ברמה הזו היא משהו חשוב מאוד. הוא הביא את הנבחרת לגבהים היסטוריים עם הזכייה במונדיאל ב-2014. התקופה האחרונה הייתה קשה עבורו ובעיקר ההדחה בשלב הבתים, אבל הוא הוכיח על סמך ההצלחות שלו שמגיע לו להמשיך".

החלום של צרפת הוא לשחזר את ההישג משנת 2000, אז כאלופת העולם היא הצליחה לזכות גם ביורו שנערך בבלגיה ובהולנד. אין ספק שרבים רואים בצרפת כפייבוריטית הברורה להמשיך את הצלחותיה לנוכח הסגל המצוין שעומד לרשותה. מעבר לגיבורי המונדיאל, דשאן בחר לזמן את קינסלי קומאן מבאיירן מינכן.  הנבחרת החלה בהכנותיה לקראת המשחק ויש הרבה חיוכים במחנה של הטריקולור.
מי שירצה לחזור לכבוש הוא אנטואן גריזמן שנקלע לבצורת באתלטיקו מדריד. אם גריזמן יבקיע הוא ישתווה לבנזמה עם 27 שערים ויטפס למקום השמיני בטבלת שיאני הכובשים בכל הזמנים. הקפטן הוגו לוריס ירשום את משחקו ה-109, משחק אחד יותר מזינדין זידאן.
אם דשאן יעמוד על הקווים גם במונדיאל 2022 הוא יהיה המאמן הראשון בהיסטוריה של צרפת שעושה זאת במשך שלושה מונדיאלים. דשאן, שהוביל את הנבחרת גם לגמר היורו הביתי ב-2016 בו הפסידה הטריקולור לפורטוגל, הוא הפך למאמן שרשם הכי הרבה משחקים בנבחרת, משחקו הבא יהיה ה-90 שלו.