ג'ובאני רוסו הוצג בפני השחקנים: "אני מאמין בכם"

ג'ובאני רוסו
ג'ובאני רוסו | מכבי חיפה, רשמי

ללא שחקני הנבחרות השונות, במכבי חיפה המשיכו להתכונן למשחקו ביום שבת נגד מכבי תל אביב. מנהל הפיתוח המנטאלי הצטרף באופן רשמי לצוות "אפשר להחזיר את מכבי חיפה לימיה הגדולים"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה המשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי תל אביב. במועדון מהכרמל מודעים לחשיבות המשחק, ולא מעוניינים לראות את היריבה המושבעת חוגגת את האליפות מולם. אחרי ההפסד לבני יהודה, הירוקים יודעים שהפסד נוסף עלול לסבך את המאבק על הכרטיס לאירופה.


מרקו בלבול נאלץ להמשיך את האימונים ללא שחקני הנבחרות השונות בין השאר עאיד חבשי שעלה כמחליף במשחק הנבחרת אתמול, ורמי גרשון שהצטרף לסגל בעקבות הפציעה של בן ביטון. גם עופרי ארד, מוחמד אבו פאני וגורג' מנדז'ק שנמצא עם נבחרת קמרון לא לקחו חלק באימונים. 


מי שכן הצטרף לאימונים הוא מנהל פיתוח המנטאלי החדש, שחקן העבר ג'ובאני רוסו שהוצג היום (שני) בפני השחקנים. רוסו שוחח עם השחקנים בפתיחת האימון ואמר להם בין השאר: "אני מאמין בכם ובטוח שאפשר להחזיר את מכבי חיפה לימיה הגדולים".


כפי שפורסם בספורט1, בחיפה אישרו כי רוסו ישמש כעוזר מאמן נוסף של בלבול ואף ייעץ לו בנושאים מקצועיים מדי אימון. מעבר לכך רוסו ישוחח בקרוב גם עם הסקאוט אלון חרזי ויהיה חלק בקבלת ההחלטות בנושא הבאת הזרים לעונה הבאה.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by מועדון כדורגל מכבי חיפה (@maccabihaifafc) on



בנושא אחר מכבי חיפה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם החברה הגדולה בעולם לחדשנות בספורט, HYPE Sports Innovation, להקמת תוכנית האצה, "אקסלרטור" הראשון בישראל, שיתמקד בתכנים המותאמים לחדשנות בספורט וכדורגל וימצה את הפוטנציאל הגלום בחברות הספורט-טק הישראליות.


מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר: "כמועדון כדורגל מוביל אנו עומדים בפני אתגרים שטכנולוגיה יכולה לעזור לפתור את חלקם. המועדון שלנו הוא המועדון היחיד כרגע שהשיק תוכנית לחדשנות טכנולוגית בספורט מתוך מספר מטרות. אחת מהן היא לאתר חברות המפתחות טכנולוגיות שיוכלו לעזור בכל הצד הטכני של הקבוצה. דבר נוסף הוא לאתר חברות המפתחות טכנולוגיות של קשרי אוהדים וכגוף ספורט גדול ומוביל לתרום לקהילת הספורט טק בישראל להמשיך להתפתח".



"המועדון היחיד כרגע שהשיק תוכנית לחדשנות טכנולוגית בספורט" (אלדד אלוני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי