כדורגלן זר מחיפה נעצר בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול

משטרת ישראל
משטרת ישראל | דוברות המשטרה

שוטר אגף התנועה עצר בכביש החוף נהג שיכור במהירות של 205 קמ"ש עם כמות של 773 מ"ג אלכוהול בגופו. מעצרו הוארך עד מחר

(גודל טקסט)
רק בשבוע שעבר פרסמנו על כך שרישיונו של קשר הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, נפסל לאחר שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול. הלילה, בין שני לשלישי התופעה נמשכה כאשר שחקן זר מחיפה נתפס כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול (773 מ"ג) במהירות של 205 קמ"ש בכביש החוף ומעצרו הוארך עד מחר.


בהודעה רשמית של דוברות המשטרה נמסר

שוטר אגף התנועה עצר בכביש 2 נהג שיכור במהירות 205 קמ"ש עם כמות 773 מ"ג של אלכוהול בגופו


נהיגה בשפעת אלכוהול הינה עבירה חמורה מאוד הגורמת לתאונות דרכים, והמהווה סכנה ממשית לנהג ולכלל ציבור משתמשי הדרך. מחקרים רבים מצביעים על חוסר שליטה וזמן תגובה איטי במהלך הנהיגה וכן, קבלת ההחלטות בזמן חירום עלולה להיות מוטעית והרת אסון, על אחת כמה וכמה אם הנהיגה בהשפעת אלכוהול מלווה בנהיגה במהירות מופרזת. שוטרי אגף התנועה פועלים כל העת להרחקת נהגים אלה מהכביש באמצעות אכיפה נחושה והרתעתית, במטרה להגביר את ביטחון הנהגים הנורמטיבים ולצמצם את תאונות הדרכים והנפגעים בכבישים.


(דוברות המשטרה: אגף התנועה)


הלילה במהלך פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים, שוטר אגף התנועה שעסק בפעילות יזומה נגד עבירות המהירות באמצעות מכשיר הממל"ז, קלט רכב הנע במהירות חריגה של 205 קמ"ש (90 קמ"ש) בסמוך למחלף ספיר על כביש 2 לצפון, מיד החל בנסיעה אחריו עד לעצירתו כעבור מספר ק"מ.


כאמור, בשיח עם הנהג תושב חיפה שנכח עם עוד 2 נשים ברכב, הוברר כי דובר עברית לא רהוטה והינו כשנה וחצי בארץ. 


חשדו של השוטר עלה לאור ריח חריף של אלכוהול הנידף מהבל פיו של הנהג יליד 1983, בבדיקה שבוצעה בנוסף למהירות החריגה, נמצא כי הנהג בהשפעת אלכוהול בכמות 773 מ"ג לליטר אוויר נשוף (מעל לפי 3 מהמותר בחוק).


הנ"ל עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים, רכבו הושבת למשך 30 ימים וכן, רישיון הנהיגה נפסל למשך 30 ימים. בתום החקירה נעצר בגין עבירות השכרות והמהירות ויובא עוד הבוקר לבימ"ש תעבורה בפ"ת לשיפוט מהיר.


מתחילת השנה נתפסו למעלה מ-1,600 נהגים בהשפעת אלכוהול ציינו במשטרה, נמשיך להילחם בקטל בכבישים ולהציל חיים!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי