גורם בבית"ר: "כלום לא נסגר, בניון עוד יכול להמשיך לשחק"

יוסי בניון
יוסי בניון | מאור אלקסלסי

בבית וגן נערכים לעתידו של הקשר הוותיק בקבוצה, כאשר כל עוד לא התקיימה הפגישה בינו לבין חוגג ואוחנה כל האופציות עדיין על השולחן. קונטה עשוי להיות בהרכב נגד בני סכנין ביום ראשון, ורד בספק

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש ביום ראשון את בני סכנין בטדי (20:25, שידור ישיר בספורט1), ותנסה לסיים באופן סופי את סיפור ההסתבכות בתחתית. הלחץ בבית"ר גדול מאוד, ובבית וגן מודעים לעובדה שהפסד יצמצם את הפער מהקו האדום לחמש נקודות בלבד ועשוי לגרום לכדור שלג שאיש לא יכול לדעת היכן ייעצר.

המאמן ניסן יחזקאל יתרגל את ההרכב הפותח רק לקראת סוף השבוע, ועשויים להיות בו מספר שינויים מהמשחק הקודם נגד הפועל חיפה שהסתיים ב-0:0 מאכזב. מי שחזר לאימונים מלאים ועשוי גם לחזור להרכב הוא המגן הצרפתי אנטואן קונטה, שכמעט ולא שיחק העונה בשל פציעה בברכו ופציעות נוספות שעבר מאז הקיץ. מעמדו של קונטה, שהיה סוג של באנקר בהרכב בעונה שעברה, ירד מאוד העונה ובמועדון לא פוסלים את מכירתו בקיץ הקרוב, במידה ותגיע הצעה גבוהה מספיק.

הקשר עידן ורד סובל משברי מאמץ קטנים בכף הרגל ונמצא בספק גדול למשחק נגד סכנין. ורד סובל מכאבים מזה למעלה מחודש, אך המשיך לשחק כשהוא נוטל משככי כאבים כמעט לפני כל משחק, בעיקר בשל מצבה הלא טוב של הקבוצה והרצון שלו להישאר בסגל. הקשר לא התאמן השבוע, ולקראת המשחק תתקבל החלטה יחד עם הצוות הרפואי האם לאשר לו לשחק עם זריקה או לתת לו מנוחה.

בתוך כך עסקו השבוע בבית"ר גם בעתידו של הקשר יוסי בניון ובשאלת השתלבותו בצוות המקצועי של הקבוצה לקראת העונה הבאה. "כלום לא נסגר, והמרחק עדין גדול מאוד בין מה שפורסם למה שעשוי לקרות בפועל", אמר גורם במועדון. "בניון גם יכול להחליט שהוא רוצה להמשיך לשחק ואז כל הדיבורים מיותרים".

בניון.
בניון. "המרחק עדיין גדול" (מאור אלקסלסי)

בכל מקרה, כל עוד לא נערכה פגישה משולשת בין הבעלים משה חוגג, יושב הראש אלי אוחנה ובניון עצמו, שום דבר לא יוכרע. ישנן הרבה סוגיות שעשויות להשפיע על מהות התפקיד והיקף הסמכויות שיקבל בניון, כל זה בתנאי כמובן שיודיע על פרישה ממשחק פעיל בסיום העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי