הדרישות של איביץ': כך מכבי תל אביב נערכת לליגת האלופות

איביץ' וגולדהאר
איביץ' וגולדהאר | אריאל שלום

הגעת הבעלים מיץ' גולדהאר לישראל תסייע להאצת ההכנות והמאמן כבר העביר את בקשותיו, ביניהן לנסות להשאיר את ראיקוביץ', כשמקורביו מספרים שהכפלת שכרו צפויה להשאירו. גורם במועדון: "תהיה קבוצה איכותית יותר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב זכתה אתמול רשמית באליפות לאחר הניצחון 0:1 על מכבי חיפה ובקבוצה שמחו לראות את הבעלים מיץ' גולדהאר מגיע ארצה ונוכח במשחק בו נערכה העברת הכתר הרשמית מבירת הנגב לקריית שלום, אלא שמעבר לכך, אלופת המדינה הטרייה רוצה לנצל את שהותו של גולדהאר בארץ כדי לסגור עניינים דחופים לקראת העונה הבאה – כאלה שדחיית הטיפול בהם בשבועיים או בשלושה עלולה ליצור בעיה.

גורם במועדון אמר על כך היום לספורט1: "לא יהיו יותר מהלכים של השעות האחרונות בנוסע רכש או פרידה משחקנים. כבר למחנה האימונים באירופה בתחילת הקיץ תמריא הקבוצה לעונת 2019/20 והיה תהיה איכותית יותר ממכבי הנוכחית".

הבעלים מיץ' גולדהאר החמיא אתמול למאמן ולדימיר איביץ' אותו הוא רוצה מבחינתו להשאיר בקריית שלום גם למשך חמש שנים וכבר קיים בנושא המאמן הסרבי שיחות ראשוניות עם יד ימינו ג'ק אנגלידיס והמנכ"ל בן מנספורד. במועדון מעריכים שלאיביץ' יהיה ביקוש רב באירופה לאור הישגיו העונה ואילו מקורבי המאמן מעריכים שחוזה חדש שיכפיל את שכרו לסביבות ה-700 אלף יורו לעונה – יחד עם היענות לדרישות המקצועיות שלו – יותירו אותו במכבי תל אביב. למאמן אין סעיף שחרור, אך אם מועדון אירופי ישלם פיצוי בגובה 350 אלף יורו, השווה כאמור לשכר בחוזהו הקיים, איביץ' ייפרד מישראל ומכבי ת"א שוב תיאלץ לחפש מאמן חדש. במכבי ת"א ירצו לסגור עם איביץ' במהירות.


איביץ. דרישות גם בנושא חיזוק הקבוצה (דני מרון)

הבקשות של איביץ' מוכרות והועברו מבעוד מועד למנכ"ל בן מנספורד ולעוזרו ברק יצחקי. איביץ' רוצה להשאיר את המגן הימני אלי דסה שמסיים חוזה ולכן במועדון הגישו לדסה הצעה משודרגת וכעת ממתינים לתשובה מהירה. כפי שפרסמנו, מגן בני יהודה שי קונסטנטין שמסיים את חוזהו נמצא ברשימות כמחליף אפשרי במידת הצורך. שחקן נוסף שרוצה לעבור לאירופה וזוכה להתעניינות הוא דור פרץ, אולם הוא תחת חוזה ולו אין תג מחיר מוסכם.

עוד נושא שעלה לדיון הוא עתידו של השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ', כשהמאמן מבקש לבדוק מול השוער ונציגיו אפשרות לפיה ימשיך במועדון, ישתתף במוקדמות ליגת האלופות וגם יזכה לחוזה לשנתיים נוספות יחד עם סעיף שחרור ראשון בחלון ההעברות בינואר 2020. בינתיים סוכנו פועל כדי למכור אותו בתמורה ל-4.5 מיליון יורו למועדונים בצרפת, אנגליה וגרמניה, אולם, נכון לעכשיו, לא הוגשה הצעה רשמית למכבי תל אביב.

במכבי תל אביב טוענים כי הבמה שראיקוביץ' יקבל בליגת האלופות תסדר לו אפשרות לעבור לקבוצה גדולה, לאחר שאפודת השוער בנבחרת סרביה לא הופקדה לו. איביץ' ממתין בשלב זה בנושא החתמת שוער זר בעל כרטיס חופשי בשל חוקי הפייר-פליי הפיננסי החלים על הקבוצה. במכבי תל אביב לא פוסלים, כפי שפורסם באתר ספורט1, את החתמתו של שוער הפועל באר שבע ונבחרת ישראל אריאל הרוש, ואם ראיקוביץ' יחליט לנדוד לאירופה נשקלת גם אופציית יואב ג'רפי. במכבי תל אביב ישחקו בעונה הבאה שישה זרים ונושא פציעתו והניתוח שאמור הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' לעבור בפינלנד, אצל ד"ר סקארי אוראבה וזמן ההחלמה הארוך יקבעו אם ניקוליץ' ימשיך או שכרטיסו יוקפא עד להחלמתו.


ראיקוביץ'. במועדון ינסו להשאירו (דני מרון)

השחקן הראשון שייפרד ממכבי תל אביב בסיום העונה הוא הבלם איתן טיבי שחל פיחות משמעותי במעמדו, והחלטה בנוגע לז'איר אמאדור תתקבל בסיום העונה, כשעל הפרק כפי שפורסם כאן כבלם גיבוי ישראלי נמצא בלם הפועל רעננה בן והבה אחריו עוקבת מכבי תל אביב והוא יהיה בקיץ שחקן חופשי. לקבוצה יחזרו להתרשמות השחקנים המושאלים עדן קארצב, מתן בלטקסה, אלמוג אילון ומתן חוזז שההחלטה לגביהם תתקבל לאחר מחנה האימונים בקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי