מנדז'ק לא מרוצה ממעמדו ויבקש הבהרות מבלבול

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | ערן לוף

קשר מכבי חיפה למקורביו: "אני לא שחקן צעיר, רוצה לדעת אם בונים עליי לקראת העונה הבאה". בכרמל התאכזבו אחרי משחק שני ברציפות ללא שער זכות והכוונה היא להשיב את שועה להרכב נגד חדרה במערך של שני חלוצים

(גודל טקסט)

עד לפלייאוף העליון מכבי חיפה לא הפסידה בליגה בתקופת מרקו בלבול, אך ביום שבת האחרון רשמה הפסד שני ברציפות, הפעם 1:0 נגד מכבי תל אביב. במועדון התאכזבו גם מהעובדה שהיה זה משחק שני ברציפות בו מכבי חיפה לא כובשת, כאשר גם המאמן בלבול דיבר על חוסר יצירתיות וחוסר היכולת בחלק האחרון של המגרש. "אנחנו עובדים קשים באימון אך השערים עוד יגיעו", אמרו במועדון.

מעבר לכך, המאמן זכה לביקורת על ההרכב בו בחר לעלות למשחק, כאשר ירדן שועה סופסל. נראה שכבר במשחק הקרוב מול הפועל חדרה יוסקו המסקנות והקבוצה תשחק עם ארבעה שחקני הגנה ושני חלוצים. בין השאר ארנסט מאבוקה שנעדר בגלל הרחקה יפתח וגם ירדן שועה יחזור להרכב. גם החלוץ מוחמד עוואד נמצא בתמונת ההרכב הראשון.

מי שלא בטוח שימשיך בהרכב הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק. האחרון אומנם פתח בשבת האחרונה אבל הוחלף במהלך המחצית השנייה והגיב בכעס על כך בעס. בסביבתו של הקשר הבהירו כי האחרון אינו מתכוון להסתפק בכך ואף יבקש לערוך שיחה עם בלבול בה ידרוש הבהרות לגבי העונה הבאה. מנדז'ק אמר למקורביו: "אני לא שחקן צעיר ורוצה לדעת מה קורה איתי ואם בונים עליי לעונה הבאה".


ירדן שועה. יחזור להרכב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי