אביטן: "טבעי שארצה לשמוע את הקבוצות שמתעניינות בי"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

מאמן הפועל חדרה דיבר בתוכנית הספורט של 103FM לקראת חצי גמר הגביע: "נתניה פייבוריטית ברורה. אני קונה פנדלים, העיקר שזה יסתיים לטובתנו". על עתידו: "הכדורגל נזיל והכל יכול לקרות"

(גודל טקסט)

אחרי ההעפלה המדהימה לפלייאוף העליון, העונה החלומית של הפועל חדרה תגיע מחר (שלישי) לשיא, כשתתמודד על הכרטיס לגמר גביע המדינה מול מכבי נתניה. מאמן העולה החדשה ניסו אביטן, התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס ליריבה בחצי הגמר, ההפסד להפועל באר שבע והשמועות לגבי עתידו: "טבעי שארצה לשמוע את הקבוצות שמתעניינות בי".

המשחק נגד מכבי נתניה: "המשחק מחר הוא אירוע היסטורי עבור המועדון, לכן לא לקחנו סיכונים עם צהובים ופציעות ואנחנו ננסה לעשות עוד סנסציה. המעמד עצמו מאוד מרגש, כשחקן מעולם לא יצא לי לשחק בחצי הגמר, מאמן כדורגל לא ישן טוב אף פעם, וגם עכשיו אני מנסה להכין את הקבוצה על הצד הטוב ביותר".

"מכבי נתניה קבוצה מצוינת וגם היא לא ניצחה כמה משחקים, היא הפייבוריטית המובהקת על המגרש וגם ביציעים, אבל אנחנו לא באים לשמש תפאורה. יש להם לא מעט שחקנים שיכולים להדאיג אותנו. בצ'יראי ומלמד הם השחקנים הבולטים בחלק ההתקפי של נתניה וגם עלי מוחמד מעולה, בנוסף הקבוצה שלהם מאוד מאומנת. אם ננצח את מכבי נתניה זה באמת יהיה מתוק".


ניסו אביטן. "אירוע היסטורי עבור המועדון" (אודי ציטיאט)

ההפסד להפועל באר שבע: "ההפסד לא מדאיג אותי, עד הדקה ה-70 נראינו טוב ויכולנו להכריע את המשחק, יש דברים טובים, אבל גם יש את הבעיה של חוסר האגרסיביות ונצטרך לעבוד על זה".

הדיבורים סביב עתידו: "העתיד שלי ברור מאוד, יש לי חוזה בהפועל חדרה, אני שוב פעם אומר שדברים יכולים לקרות, טוב לי בחדרה ואני אוהב את האנשים שם. אם קבוצות מתעניינות בי זה טבעי שאני ארצה לשמוע אותן. סיכמתי עם אורן גולן ויקיר שוורץ בשקיפות מלאה, שאבדוק את ההצעות רק אחרי חצי הגמר, הכדורגל הוא נזיל ויש סיכוי גבוה שתראו אותי בהפועל חדרה גם בעונה הבאה".

"יהיה קשה מאוד לשחזר את ההישגים שלנו, אבל יש לי חוזה ואני מאמין שאנחנו יכולים לשדרג את עצמנו כקבוצה, המטרה בעונה הבאה היא רק להישאר בליגה ומי שיגיד אחרת טועה".


אורן גולן. "כמובן שהוא דואג לאינטרסים של חדרה" (103)

האם נעלב מכך שאורן גולן דיבר על מועמדים לאימון הקבוצה: "אני מאחל לעצמי מערכת יחסים כמו שיש לי עם אורן גולן בכל מועדון אחר בו אעבוד בעתיד, וכמובן שגם הוא דואג לאינטרסים של חדרה, אני לא מאמין שאורן דיבר עם בני בן זקן, אבל גם אם כן זה בסדר מבחינתי, ראיתי כבר הכל בכדורגל".

איך יגמר חצי גמר הגביע: "אני קונה שנסיים ב-2:2 עם פנדלים, רק שהפעם הפנדלים יהיו לטובתנו. אי אפשר לומר שנשחק במגרש הביתי שלנו, קיבלנו את זה אך יש כאן טעם לפגם שהמשחק בנתניה, אבל אחרי הכל אנחנו לא מתבכיינים ורואים את הכרטיס לגמר. ההתאחדות לא רוצה אותנו בגמר? אמרתי בעבר שהם גם לא רוצים אותנו בליגה העל".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי