אחרי הזכייה המפוארת בתואר האליפות, מכבי תל אביב חטפה נוק-אאואט מבני יהודה עם הפסד 1:0 אמש (רביעי) והדחה מגביע המדינה שסיים עבור המועדון והאוהדים את העונה כבר בתחילת חודש אפריל. שמונה משחקי הפליאוף העליון הפכו משחקים לפרוטוקול וכבר ברור שחגיגת האליפות המתוכננת תהיה מאופקת ופחות רועשת בשלהי חודש מאי.



המאמן ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "כל פעם כשקבוצה מפסידה , האחריות היא של המאמן. אם היינו צריכים לשחק שוב, הייתי מעלה בהרכב בדיוק את אותם השחקנים".



במכבי תל אביב לא מפנים ביקורת כלפי המאמן הסרבי, אבל בשיחות של גורמים סביב המועדון אין הסבר להחלטה של איביץ' שלא לפתוח בהרכב עם אלירן עטר וארון שוינפלד וכשהשניים נכנסו כבר היה מאוחר.



"הפציעות אינם תירוץ כי בכל הרכב היה צריך לנצח את בני יהודה. עכשיו רואים את החשיבות של דור מיכה לקבוצה. לקראת מוקדמות ליגת האלופות יהיה חובה לבצע חריש עמוק בסגל כי אחרי ההדחה מהליגה האירופית נרשמה ההדחה מגביע המדינה ".



ולאדן איביץ' נשאל על הצפוי בשמונת מחזורי סיום העונה: "יש לנו שחקנים שלא שיחקו הרבה ואני מתכוון לתת להם דקות במשחקים שנשארו בליגה עד סיום העונה ".



מה היה בשיחות עם הבעלים מיץ' גולדהאר: "דיברתי עם מיץ' גולדהאר על הרבה דברים ואני משאיר את זה בינינו".



מיץ' גולדהאר יטוס חזרה לקנדה ואמור להשיב על תוכנית העבודה המקצועית לקראת הקיץ והכנת הקבוצה למוקדמות ליגת האלופות. במועדון קיימת תמימות דעים כי הסגל הנוכחי לא יצליח להתמודד במוקדמות האלופות ומצריך אישור לבקשות ולאדן איביץ'.



גורם בסביבת המועדון: "באופן עקרוני איביץ' פועל על פי חוזהו ונכון לעכשיו לא סוכם על שינוי והצעה כספית חדשה למאמן. שלא הודיע כי הוא מתכוון לעזוב בתום העונה. גולדהאר יחזיר תשובה בשבועות הקרובים וברור שמה שחווה אתמול באצטדיון טדי מהווה צלצול אזהרה והתעוררות מהזכייה וחגיגות המים הנרגשות לאחר הניצחון על מכבי חיפה".



משהו כבוי הוקרן אתמול מספסל הקבוצה עליו ישבו המחליפים דוממים ועם פנים חתומות. אכזבה ענקית גם מכיוון האוהדים שרק 7,000 מהם עלו לירושלים ואלפים אחרים העדיפו לשבת בבית ולא למלא בעונת השיא את יציעי אצטדיון טדי.



המאוכזב הגדול ביותר היה הקפטן שרן ייני: "אני לא רוצה להעביר ביקורת כשאני עצבני. אני עצבני עלינו ולא רוצה לפרט עכשיו ולהסביר. הגביע הזה היה חשוב לנו ודיברנו כמה אנחנו שואפים לתואר הזה כי אנחנו בתוך מקצוענות בכול אימון. ההפסד מותיר טעם חמצמץ אצלי. אני מעל 12 שנים במכבי תל אביב הופעתי רק בשני משחקי גמר ויש לי רק גביע מדינה אחד".



ייני אשר משתף את התקשורת בכנות לאחר כל משחק, לא הסכים למרות ניסיונות נוספים לספר על מי ולמה הוא זועם ועצבני.



הקפטן הוסיף: "דברתי בסיום המשחק עם שופטי ה-VAR והם הבהירו לי כי הכדור הפגע בראש של שחקן בני יהודה ומשם ליד ואלו החוקים שקובעים שאין כדור מ-11 מטרים. המלצתי לשופטים להוציא וידאו של המהלך , אני בטוח שהם לא משקרים וחייבים להגן על עצמם. הפסדנו את המשחק לא בגלל שופט, רק בגללינו" .



כאמור המאמן ולאדן איביץ' הבטיח כי ייתן לשחקנים שלא שיחקו הרבה להוכיח את יכולתם לקראת העונה הבאה והוא צפוי להתחיל עם המגמה כבר במחזור הקרוב נגד מכבי נתניה ביום ראשון עקב הסגל הקצר של הקבוצה.



נראה כי מלבד השחקנים הפצועים אייל גולסה, אורוש ניקוליץ', דור מיכה רוסלן ברסקי וצ'יקו אופואדו שאין עכשיו צורך דחוף לזרז את החלמתם יקבלו עכשיו מאור קנדיל, ארון שוינפלד ואופיר דוידזאדה הזדמנויות לשחק יותר. במועדון ייפרדו מאיתן טיבי ואלי דסה ומסתמן שבמקביל לחוקי הפייר פלי של אופ"א, יגיעו לקריית שלום לפחות ארבעה חמישה שחקנים חדשים.