אברם גרנט בראיון: "אני רוצה לחזור לאמן. זה חסר לי"

אברהם גרנט
אברהם גרנט | דני מרון

אקס צ'לסי דיבר בתוכנית הספורט של 103FM לרגל פרישתו של יוסי בניון: "הוא תמיד היה סוג של עוזר מאמן, הניסיון והקשרים שרכש, יעזרו לו בתפקיד המנהל המקצועי". על עתידו: "לא אשוב לאמן כאן בשנתיים הבאות"

(גודל טקסט)

יוסי בניון יפרוש בתום העונה ממשחק פעיל וימונה למנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. עם פרסום ההודעה הבוקר (חמישי), זכה בניון לברכות רבות ולאיחולי הצלחה מהארץ ומחו"ל. אברם גרנט התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס להחלטתו של הכוכב אותו הוא ליווה לאורך שלבים רבים בקריירה.

על כך שבניון נכנס מיד לאחר לפרישה לתפקיד המנהל המקצועי: "זה קיים גם בעולם. נהוג להשתמש בניסיון של השחקן הפורש מיד כשזה קורה והכל עדיין טרי. אל תשכחו שבניון שיחק ברמות הכי גבוהות באנגליה ושיחק גם בספרד"

סיכויו להצליח בבית"ר ירושלים: "אני חושב שהכל תלוי בבן אדם. היו כאלה שפרשו ממשחק ומיד מונו לתפקיד מקצועי והצליחו והיו רבים שלא הצליחו. צריך לזכור שיוסי בצורה כזאת או אחרת היה תמיד סוג של עוזר מאמן. תמיד הוא היה מנהיג. יש לו הרבה דברים והרבה תכונות שמעבר לכדורגל. הניסיון שהוא צבר והקשרים הרבים שיש לו יעזרו לו רבות בתפקיד החדש. הוא ישתמש בקשרים ובניסיון ולדעתי בעיקר בגלל זה חוגג החליט למנות אותו".


תמיד היה סוג של עוזר מאמן (דני מרון)

"הכל יעמוד סביב השאלה איפה מתחיל התפקיד ואיפה הוא נגמר. היום התפקיד הזה של מנהל מקצועי הוא מאוד מוגדר בעיקר באנגליה. זה תפקיד מאוד מקצועי שמקשר בין המאמן לבעלים. השאלה מה תהיה הגדרת התפקיד של יוסי בבית"ר. אם ההגדרה תהיה מאוד ברורה ותהיה הפרדה מהגדרת תפקידיו של המאמן, זה יכול להיראות טוב".

"אני חושב שאחת הסיבות שמינו את בניון בבית"ר היא לעשות סדר בצד המקצועי, מישהו עם טביעת עין, עם בחירת שחקנים נכונה. אני בטוח שיוסי יהיה הסמכות המקצועית הבלעדית בבית"ר. הקטע הכספי מאוד ישפיע על תפקודו של בניון. בלי כסף אין הצלחות בספורט. ברור שהוא יצטרך לדעת מראש מהן המגבלות הכספיות שיעמדו בפניו".

"אני בטוח שבניון יביא איתו משהו טוב לבית"ר ירושלים. הכל תלוי עד כמה הכל יהיה ברור מלכתחילה. יש לו ניסיון ברמות הגבוהות ביותר. הוא היה אצל ונגר וגם אצל בניטס. אטבל בסופו של דבר הכל כמובן בנוי על תוצאות. אני לא בטוח שהוא צריך להביא מאמן זר בכל מחיר".

האפשרות שהוא יחזור לאמן: "אישית, אני רוצה לחזור בשנה הקרובה לעמוד על הקווים. זה חסר לי. אני בשנה שנתיים הקרובות רוצה להמשיך ולממש את חוויית האימון בחו"ל ולא לשוב ולאמן בארץ".


רוצה לחזור לאמן. גרנט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי