זידאן: "יש הרבה שחקנים שאפשר למכור. נתעסק בזה בקיץ"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

מאמן הבלאנקוס דיבר לקראת המשחק בלגאנס, זו שהדיחה את אותה מהגביע אשתקד, והודה שלא קל להילחם ללא מטרות וניסה להתחמק מהשאלות על העונה הבאה. על קרוס: "הוא עשה דברים גדולים, אני רוצה שינויים בלי קשר אליו"

(גודל טקסט)
כמעט חמש שנים, מאז מחזור פתיחת הליגה בעונת 2014/15, שריאל מדריד לא שיחקה ביום שני, היום בו נערכים המשחקים הפחות פופולריים. מחר (22:00) יצאו הבלאנקוס למשחק חוץ נגד לגאנס כשכל מה נותר להם הוא לסיים את העונה בטעם טוב ולהשיג את הסגנות על חשבון אתלטיקו מדריד. לאחר הניצחון של היריבה העירונית אתמול (שבת), הפער שוב צמח לחמש נקודות. אין ספק שריאל מדריד לא רגילה למצב וגם זינדין זידאןהודה:" זה קשה כשאין לך מטרות".


ריאל מדריד תחסר ככל הנראה את טוני קרוס שסובל מדלקת בבטן, ומי שבוודאות ייעדרו הם הקפטן סרחיו ראמוס שנפצע ולא ישחק שבועיים, וגם טיבו קורטואה לא התאמן. ויניסיוס ג'וניור עדיין לא כשיר אך חזרתו למגרשים קרובה. מנגד דני קרבחאל צפוי לחזור לאחר 41 ימי היעדרות. בסנטיאגו ברנבאו הציג זינדין זידאן מאז מושלם עם שלושה נצחונות משלושה משחקים, אך במשחק החוץ הבודד שלו נכנע 2:1 לולנסיה במאסטייה.


המאמן זידאן אמר במסיבת העיתונאים: "היה שבוע טוב וארוך של אימונים ויכולנו לעבוד היטב. בשבוע בו יש שלושה משחקים, קצת קשה יותר לעבוד. לגאנס רוצה לנצח, יש להם עונה גדולה. נצטרך לשחק היטב כדי לקחת את שלוש הנקודות".



סרחיו ראמוס. ייעדר בגלל פציעה (Gettyimages)


מה שעניין בעיקר את העיתונאים היה העתיד של שחקני ריאל מדריד, והצרפתי כהרגלו התחמק: "השחקנים לא יודעים דבר על עתידם? יש לנו עוד שבעה משחקים והם רוצים להצליח עד לסיום העונה. יש לנו הרבה שחקנים שאפשר למכור אבל נתעסק בזה בקיץ". על הידיעות לפיהן טוני קרוס עשוי לעזוב אמר זידאן: "הוא שחקן מאוד חשוב בקבוצה, הוא כאן חמש שנים ועשה דברים יפים מאוד. הוא שחקן טוב, רגוע שלא נכנע ללחץ, תמיד אהבתי אותו. אני סומך על טוני קרוס. יהיו הרבה שינויים אבל לא נדבר על זה עכשיו אלא בסוף העונה. אני אומר שאני רוצה שינוים אבל זה לא קשור לטוני". זידאן אמר דברים ברוח דומה גם לגבי גארת' בייל ("אני סומך עליו").


על קארים בנזמה: "הוא יכול לשחק מצוין עם כל שחקן. הוא לא '9' טהור משום שהוא עושה דברים על המגרש. הוא מסוגל לכבוש כמו חלוץ וגם ליצור כמו מספר 10". על יורש לכריסטיאנו רונאלדו: "יגיעו שחקנים אבל אני לא יכול להגיד מי. התקופה שלו כאן הייתה נהדרת אבל נגמרה. נביא שחקנים אחרים שיתרמו בדרך אחרת, אלה החיים".


על מרקוס יורנטה שהיה מצוין אצל סנטיאגו סולארי וכעת לא ברור מה עתידו: "נראה. אני מכיר אותו הרבה זמן והוא אחד שתמיד הולך ומשתפר. הדבר היחיד שחסר לו הוא הרבה דקות משחק. זה רק יסייע לו. כשהוא שיחק באלבס הוא שיחק כל הזמן והיתה לו עונה פנומנלית". 



טוני קרוס. עתידו לא ברור (Gettyimages)


הקבוצות האנגליות מצליחות השנה יותר בליגת האלופות מאשר הספרדיות: "לא חושב שהסתיים עידן הקבוצות הספרדיות במפעל, אבל הקבוצות באנגליה הולכות ומשתפרות תודות למאמנים הטובים שמגיעים לאי הבריטי. רעיון של סופר ליג אירופי? לא יודע אם זה הולך לקרות, אבל אני יודע שקבוצות קטנות מתקשות להגיע לאלופות בלי ניסיון".



מנגד, לגאנס מגיעה למשחק מהמקום ה-12 בטבלה עם מרחק בטוח מאוד מהקו האדום – עשר נקודות יתרון. הקבוצה השיגה שבע נקודות משלושת המחזורים האחרונים. במחזור האחרון היא הפגינה אופי כשהשיגה 1:1 דרמטי מול אלאבס עם שער שוויון של ג'ונתן סילבה. רק נזכיר, לגאנס הדיחה את ריאל מדריד בשנה שעברה בגביע המלך עם ניצחון בסנטיאגו ברנבאו. זידאן לא שכח את המשחק ההוא: "זה היה הפסד כואב וכישלון רע מאוד".



הם לא ישכחו את הערב הזה. לגאנס מדיחה את ריאל בעונה שעברה (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי