וארן האריך את חוזהו בבית"ר ירושלים, גם בן חיים יישאר

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

ההחלטה הראשונה של יוסי בניון כמנהל מקצועי: החלוץ שהגיע ב-2017 ימשיך לשלוש שנים נוספות: "רואים בו חלק בלתי נפרד מהתכניות בדרך להצלחה", אמר אוחנה. הבלם התבשר כי הוא בתכניות לעונה הבאה

(גודל טקסט)

 צעד ראשון של יוסי בניון כמנהל המקצועי החדש של בית"ר ירושלים: המועדון הודיע היום על הארכת חוזהו של החלוץ אנתוני וארן לשלוש שנים נוספות, עד קיץ 2022.

היו"ר אלי אוחנה מסר דרך דוברות המועדון: "אנו שמחים להמשיך את ההתקשרות עם שחקן מצוין, בחור חיובי שאנו רואים בו חלק בלתי נפרד מהתכניות המקצועיות והעתידיות בדרך להצלחה". אנתוני וארן אמר בקצרה לאחר החתימה: "אני מודה למועדון על האמון והרצון להמשיך יחד, זאת גאווה עצומה להיות חלק ממועדון ענק כזה".

וארן כאמור הגיע לבית"ר ירושלים בקיץ 2017 מהפועל ירושלים ובעונתו הראשונה כבש שמונה שערי ליגה והוסיף גם שישה בגביע המדינה ושניים בגביע הטוטו, אך מחודש פברואר 2018 ועד תום אותה עונה כבש פעם אחת בלבד. העונה לזכותו בליגת העל ארבעה שערים ב-22 איומים לשער בסך של 1,240 דקות, ב-21 הופעות מהן 14 כשחקן הרכב. בגביע המדינה יש לו שער נוסף, בהפסד 2:1 למכבי ת"א.



בניון משקיף על חגיגתו של וארן. החלוץ ימשיך בבירה (אודי ציטיאט)

כאמור זוהי פעולתו הראשונה של בניון כמנהל המקצועי החדש, וכפי שפרסמנו הבוקר לראשונה הוא גם יצטרך לקבל החלטה האם לממש את זכות הראשונים של המועדון לרכישת דן ביטון ממ.ס אשדוד בעבור כמיליון דולר. שחקן נוסף שיישאר עונה נוספת במועדון הוא הבלם טל בן חיים, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ולאחרונה קיבל מסר מראשי המועדון שהוא ממשיך במדים הצהובים-שחורים גם בשנה הבאה.

לאחר שגם אור זהבי האריך חוזה, מתכננים בבית"ר להנחית גם בלם זר, שיתמודד על חולצת ההרכב עם בן חיים וזהבי. כפי שפורסם אמש בספורט1, נקבעה פגישה גם עם יעקב בוזגלו על מנת לנסות ולהגיע להסכמות בנוגע להארכת חוזהו של מאור בוזגלו לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי