צפו: החמצת פנדל ביזארית לאצילי ב-0:2 של מכבי ת"א על בני יהודה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

שחקן הכנף החליק עם כדור עונשין מביך בדקה ה-39 ודוידזאדה עט לכדור וכבש לזכות הצהובים, אך לאחר בדיקה ב-VAR השער נפסל עקב נגיעה כפולה של שחקן הכנף. ריקן תיקן (45), כהן הכפיל (90). מורי הורחק (34)

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

המשחק בין מכבי תל אביב לבני יהודה במחזור ה-31 הסתיים ב-0:2 לצהובים שממשיכים את רצף המשחקים ללא ניצחון, אך ככל הנראה ההתמודדות האצטדיון המושבה תיזכר בגלל החמצת הפנדל המביכה של עומר אצילי במהלך המחצית הראשונה. 

אך חמש דקות לפני הפנדל, בדקה ה-34, שופט המשחק דוד פוקסמן הותיר את בני יהודה בעשרה שחקנים לאחר שני צהובים שנויים במחלוקת נגד דן מורי. בדקה ה-39 כאמור נשרק למכבי תל אביב פנדל לאחר נגיעת יד של עמית ביטון ואצילי סיפק את אחד הרגעים הביזאריים של העונה כאשר החליק בצורה מרושלת ואופיר דוידזאדה עט לכדור וכבש לזכות הצהובים, אבל לאחר בדיקה ב-VAR השער נפסל מכווין שאצילי נגע פעמיים בכדור במהלך הבעיטה.

לפני שריקת המחצית מכבי תל אביב עלתה ליתרון לאחר צירוף מסירות נהדר שהסתיים אצל אבי ריקן שבעט חזק וכבש את שערו השביעי העונה. במהלך המחצית השנייה האלופה החלה בבליץ על השער של בני יהודה, אבל עומר אצילי ואלירן עטר סיפקו החמצות רבות. כמו במחצית הראשונה הגול השני הגיע רק בתוספת הזמן ממהלך שהחל אצל דור מיכה ששב למגרשים אחרי חודש, ומסר ליונתן כהן שסגר את הסיפור עם שערו השלישי העונה, כאשר כולם נכבשו נגד בני יהודה.


יאקוב סילבסטר עם דור פרץ (דני מרון)

הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין (אבישי כהן 72), עמית ביטון, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה (עמית זנטי 72), מאוויס צ'יבוטה, יאקוב סילבסטר (דור ג'אן 77).

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה (אנריק סאבוריט 70), דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן (דור מיכה 84), עומר אצילי (יונתן כהן 65), איתי שכטר, אלירן עטר.

מהלך המשחק
מצב ראשון למכבי תל אביב בדקה התשיעית, אלירן עטר פרץ לכיוון הרחבה ושחרר בעיטה חזקה מ-25 מטרים, אלימיוס זובאס הדף את הכדור מכלל סכנה. בדקה ה-13 מאוויס צ'יבוטה ניסה להפתיע את דניאל טננבאום, אך שוער המשנה היה במקום והצליח לעצור. בדקה ה-20 דולב חזיזה בעט כדור חלש מחוץ לרחבה, אותו טננבאום עצר בקלות.

אבי ריקן כמעט העלה את מכבי תל אביב ליתרון בדקה ה-25 עם בעטיה חזקה מרחוק שעברה סנטימטרים ספורים מהמסגרת. המטווח של האלופה נמשך, דקה לאחר המצב של ריקן יונתן כהן שחרר כדור שטוח שנבעט מימין לשער. בדקה ה-34, דן מורי הרים רגל גבוהה, קיבל צהוב שני הותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.


דוד פוקסמן מרחיק את דן מורי (דני מרון)


פנדל ביזארי לעומר אצילי (דני מרון)

אירוע חריג נרשם בדקה ה-39 לאחר שנשרק פנדל לזכות הצהובים מנגיעת יד של עמית ביטון. עומר אצילי ניגש לכדור והחליק במהלך הבעיטה ואופיר דוידזאדה עט על הכדור וכבש לזכות הצהובים. אך לאחר בדיקה ב-VAR השער נפסל עקב נגיעה כפולה של שחקן הכנף. בדקה ה-45 הצהובים עלו ליתרון לאחר מהלך שהחל אצל איתי שכטר שמסר לאבי ריקן והקשר בעט כדור חזק שהכניע את אמיליוס זובאס, 0:1 למכבי תל אביב.

לאחר שהמחצית השנייה נפתחה בקצב איטי מכבי תל אביב הגיעה למצב ראשון בדקה ה-64 לאחר מקבץ מסירות נהדר בין שהסתיים אצל עומר אצילי אבל הקשר בעט חלש למרכז השער והוחלף אחרי דקה. בדקה ה-67 יונתן כהן הקפיץ לדור פרץ שהשתלט על החזה בקצה הרחבה ובעט מהאוויר פצצה שעלתה מעל המסגרת.

המטווח המשיך, בדקה ה-69 ריקן מצא את עטר במרכז הרחבה בצ'יפ מדיוק והחלוץ נגח חלש מחוץ לשער. בדקה ה-81 האלופה יצאה למתפרצת, שהגיעה לאלירן עטר בחרבה, החלוץ פרגן ליונתן כהן שבעט חזק לחיבורי הקורות ואמיליוס זובאס הדף בקצות אצבעות לקרן. בדקה ה-90 מיכה ששב למגרשים אחרי חודש הוביל את מכבי תל אביב להתקפה אחרונה וסידר כדור ליונתן כהן שהכפיל את התוצאה שהרגלו לא חגג נגד קבוצתו לשעבר, 0:2 למכבי תל אביב


אבי ריקן חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי