פרסום ראשון: פייר איב פולומט הוצע למכבי חיפה

פייר איב פולומט
פייר איב פולומט | AFP

המגן השמאלי של סט אטיין, ששותף העונה ב-14 משחקי ליגה הוצע לירוקים. שוויון מוערך בכ-מיליון יורו. רמי גרשון צפוי להחליף את אטיין ריינן המורחק במרכז ההגנה נגד בני יהודה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום שני מול בני יהודה. הירוקים רוצים להמשיך את רצף הניצחונות, לאחר שבשני המשחקים האחרונים ניצחו את מכבי נתניה והפועל באר שבע. במועדון יודעים כי מדובר בעוד יריבה ישירה במאבק על אירופה, ומקווים לדריכות שיא מצד השחקנים לקראת המשחק, ובכל משחק עד להבטחת המקום באירופה.

המאמן מרקו בלבול לא צפוי לבצע שינויים מההרכב שפתח בניצחון בטרנר, פרט לבלם המורחק אטיין ריינן שיוחלף ע"י רמי גרשון במרכז ההגנה. במקביל בקבוצה ממשיכים לחשוב על העונה הבאה וכפי שפרסמנו מחפשים מספר זרים ברמה גבוהה בעמדות המגן השמאלי, הקשר האחורי ובעמדת הפליימייקר.

בחיפה מבינים את הצורך בחיזוק מיידי בעמדת המגן השמאלי, ואחד השחקנים שהוצעו לקבוצה הוא המגן פייר איב פולומט. המגן השמאלי הצרפתי בן ה-25 משחק בסנט אטיין ושותף העונה ב-14משחקי ליגה.


טאלב טוואטחה. מועמדותו עלתה על הפרק (מאור אלקסלסי)

פולומט שיחק בקריירה שלו רק בקבוצות צרפתיות, ביניהם לבאל, אוקזר וקבוצתו הנוכחית. במידה ויגיע לכרמל זאת תהיה היציאה הראשונה שלו מצרפת. המגן מסיים את החוזה שלו בסנט אטיין בסיום העונה ויהפוך לשחקן חופשי, דבר שיכול להקל מאוד על העסקה.

קשר הפועל באר שבע קווין טאפוקו, ששיחק בשנתון של פולומט ואף מכיר אותו מנבחרת הנוער הצעירות של צרפת המליץ בחום על השחקן: " הוא יכול להיות שחקן טוב בשביל מכבי חיפה והליגה הישראלית בכלל. הוא שיחק בסט אטיין שזה מועדון גדול מאוד בצרפת, וגם בנבחרות הנוער ויש לו הרבה ניסיון. הוא יכול לשחק בעמדת המגן השמאלי או הבלם, יש לו את כל האיכויות להצליח בישראל, הוא יכול להשתלב במכבי חיפה בקלות".

בכרמל אישרו את מועמדותו של השחקן אבל דאגו לציין שישנם מועמדים נוספים וטרם התקבלה החלטה בנושא. במקביל בקבוצה עוקבים אחר עתידו של טאלב טוואטחה שנפצע לפני חודש וחצי וסיים את העונה. המגן ממתין להצעות מאירופה ובמידה ולא תגיע הצעה מתאימה, ישקול חזרה לישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי