מכבי חיפה הודיעה לנציגיו של מנדז'ק: מעוניינים להשאירו

יובל אשכנזי, ג'ורג' מנדז'ק
יובל אשכנזי, ג'ורג' מנדז'ק | עדי אבישי

הירוקים מעוניינים בהארכת חוזהו של הקמרוני שמנסה להתיר את חוזהו בפראג, בעוד קהת לא צפוי להמשיך ולנתניה יוצע להעבירו לשורותיה תמורת עלי מוחמד וסכום כספי. פלקושצ'נקו עשוי לפתוח נגד ב"ש, מאיר יהיה כשיר

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תגיע למשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע ביום שני בהרכב חסר. הבלם אטיין ריינן ייעדר משחק נוסף, כמו גם הקפטן נטע לביא שייעדר בגלל צהובים. המגן רז מאיר, שנפצע נגד בני יהודה, לא סובל מפגיעה קשה וצפוי להיות כשיר למשחק, ולכן המאמן מרקו בלבול יצטרך לקבל החלטה לגבי הסגנון בו יעלה למשחק. בשלב זה נראה כי בלבול עדיין מתלבט בין שיטת שלושת הבלמים לבין ארבעה שחקני הגנה, כאשר גם סאן מנחם נמצא בתמונת ההרכב לאחר שהיה טוב כאשר נכנס כמחליף במשחק האחרון.


במקביל, במועדון חושבים על העונה הבאה ומי שאינו נמצא בתוכניות של הקבוצה הוא הקשר רועי קהת שמחזיק בחוזה לעונה נוספת. לאחרונה במועדון הירוק היה מי שהעלה את האופציה לטרייד מול מכבי נתניה ובו קהת יעזוב תמורת עלי מוחמד בו מעוניינים בחיפה, כאשר יתווסף לכך גם סכום כספי. קהת היה מועמד להצטרף לנתניה בחודש ינואר, אבל חוזהו הגבוה מנע את המעבר ובחיפה מבינים כי העובדה שיישאר עונה נוספת תביא עול רציני לתקציב ולכן מחפשים פיתרון יצירתי לפרידה.


קשר נוסף שעשוי ללבוש ירוק בעונה הבאה, יותר נכון להמשיך בקבוצה, הוא הקשר ג'ורג' מנדז'ק שמכבי חיפה שלחה מכתב רשמי לנציגיו ובו הודיעה כי היא מעוניינת בשירותיו לעונה הבאה ומתכוונת להציע חוזה ארוך טוח. כפי שפרסמנו לראשונה, בחיפה ערכו מספר שיחות עם נציגיו של השחקן כבר לפני מספר שבועות וכעת ממתינים להחלטה של פיפ"א סביב התרת חוזהו של השחקן מספרטה פראג. אגב, נציגיו של הקשר נמצאים בצ'כיה ומנסים להגיע להסדר על שחרורו, אולם לירוקים בכל מקרה אופציה על המשך ההתקשרות. בשבועות הקרובים ייפתחו השיחות בין הצדדים על חוזה חדש, כאשר התשובה מפיפ"א גם כן צפויה להגיע תוך חודש ימים ועשויה להקל על הסיטואציה.



רועי קהת. היה מבוקש בנתניה כבר בינואר (ערן לוף)
רועי קהת. היה מבוקש בנתניה כבר בינואר (ערן לוף)


המגן הניגרי איקוום אוטין החל בהתרשמות שלו במועדון
. בחיפה הבהירו כי רק אם השחקן ירשים את הצוות המקצועי הוא יוחתם לחוזה ארוך, ובכל מקרה לא מן הנמנע כי יושאל למועדון אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי