בניון נפרד: "הלכתם איתי באש ובמים, תמכתם כשהיה קשה"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

אוהדי בית"ר ירושלים יקבלו את מכתב הפרידה של הקשר במהלך משחקו האחרון בקריירה הערב מול מ.ס אשדוד (שבת ב-20:25, ספורט4): "נתתם לי הרגשה של בית. עשיתם לי צמרמורת וריגשתם אותי בכל הזדמנות"

(גודל טקסט)

הרגע המרגש של יוסי בניון, שיערך את משחק האחרון בקריירה, הגיע. עוד לפני ההתמודדות בין בית"ר ירושלים לאשדוד בטדי (20:25, ספורט1), החליט הקשר הוותיק לפרסם מכתב פרידה מרגש לאוהדי הקבוצה מהבירה.

"אני מאמין גדול במה שצריך לקרות קורה ושלכל דבר יש סיבה", פתח בניון והוסיף: "אנחנו לא הרבה זמן ביחד, אבל זה מרגיש שעברנו המון. מהפעם הראשונה שהגעתי לבית וגן ועד הרגע שבו אתם קוראים את המילים שאני כותב. הייתי בהמון מקומות בעולם, שיחקתי בלא מעט קבוצות, אל מול עשרות אלפים של אוהדים. דווקא כאן, בירושלים, קיבלתי את ההרגשה הכי מיוחדת ומרגשת, כזאת שכל שחקן רק חולם עליה.

"הלכתם איתי באש ובמים, תמכתם כשהיה קשה וגם כשלא הייתי פה דאגתם להזכיר כל פעם מחדש שיש מי שמחכה לי לחוויה חדשה ומתקנת. קיבלתם אותי אליכם, עטפתם אותי באהבה גדולה ונתתם לי הרגשה של בית. עשיתם לי צמרמורת וריגשתם אותי בכל הזדמנות. אני רוצה לומר תודה מכל הלב. שתדעו ששום דבר לא מובן מאליו. מאחל לעצמי את הזכות להחזיר לכם על הכול בשנים הקרובות", סיכם.


ההתרגשות בשיאה. יוסי בניון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי