אבוקסיס: "מישהו היה צריך לעצור את מכבי ת"א, שמח שזה אנחנו"

יוסי אבוקסיס, אורי גוטמן, יעקב אסייג
יוסי אבוקסיס, אורי גוטמן, יעקב אסייג | דני מרון

הצהובים הפסידו לראשונה העונה בליגה ואיביץ' לא הסתיר את אכזבתו: "הייתה לנו בעיה של ריכוז, לא שיחקנו את הכדורגל שרצינו". מיכה שחזר להרכב ונפצע שוב, יעבור מחר אולטראסאונד. מסתמן: לא יחזור לשחק העונה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אף אחד לא האמין, אבל זה סוף סוף קרה, מכבי תל אביב שזכתה העונה באליפות היסטורית ושברה כמעט כל שיא אפשרי, הפסידה לראשונה העונה לאחר 3:2 רווי מהפכים על אותה בני יהודה שגם מנעה ממנה את העלייה לגמר הגביע.

חבורתו של אבוקסיס עלתה ליתרון ראשונה אחרי 25 דקות משער של דובב חזיזה, אך הצהובים הפכו את התוצאה משערים של יונתן כהן בדקה ה-45 ודור פרץ תריסר דקות בתוך המחצית השנייה. בני יהודה לא אמרה את המילה האחרונה והגיבה עם שני שערים מרהיבים ביופיים – הראשון היה של דור ג'אן שפרץ לחרבה מהאגף השמאלי והפציץ את החיבור ופייסל מוליץ' החזיר את היתרון לכתומים עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה הזהה כמעט לשערו הראשון בישראל בניצחון של עכו נגד מכבי חיפה בשנת 2017.

דור מיכה, שנעדר מההרכב הפותח של איביץ' מאז משחק האליפות נגד מכבי חיפה, חזר הערב לראשונה להרכב ונפצע כבר בדקה ה-50. הקשר יעבור מחר אולטראסאונד ומסתמן שלא יחזור לשחק העונה.


הפסד ראשון העונה לוולדימיר איביץ' (דני מרון)

המאמן המפסיד ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "ברור לא שאני מרגיש טוב, זה לא נחמד להפסיד משחק ראשון בליגה אחרי שמונה חודשים. אני חושב שיש בעיה של ריכוז במשחק וספגנו שני שערים ונעבוד על זה במשחק הבא לקראת סוף העונה זה טבעי שיש ירידה. אני מאוכזב מההפסד כמובן, היה לנו צ'אנס לא להפסיד והיינו קרובים לסיים עונה ללא הפסד, אבל לא שיחקנו את הכדורגל שרצינו".

קשר האלופה דור פרץ הוסיף: "מבאס להפסיד רצינו לעשות הכל כדי שלא נפסיד, אבל זה בסדר תמיד יש פעם ראשונה. בסופו של דבר צריך להסתכל קדימה יש לנו שלושה מחזורים וצריך לנצח אותם. מצאנו לעצמינו אתגרים אחרים כי לקחנו את האליפות מאוד מוקדם. זה לא היה קל ואני חושב שלא הגענו במיטבנו במחצית הראשונה וזה גם יכול לקרות".


"רצינו לעשות הכל כדי שלא נפסיד" (דני מרון)

יוסי אבוקסיס המאושר אמר: "אני חושב שמגיע שאפו לשחקנים האלה, לא להישבר, לקבל גול דקה 45 ולהפוך את המשחק. ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בארץ ומישהו היה צריך לעצור אותם ואני שמח שזה היה אנחנו, היינו צריכים להוביל לפחות 0:3 וירדנו שפופים מחצית אבל בסוף השגנו את הניצחון".

אמרת בעבר שלמכבי ת"א יש את הקהל הכי גרוע בארץ: "אין לי שום דבר נגד מכבי תל אביב יש לי בעיה עם אוהדים מסוימים שמקללים אותנו, למכבי תל אביב יש קהל טוב אבל יש אוהדים שהם אסון. אמרתי לשחקנים שיש לנו צ'אנס אחרון לנצח ולחזור למקום 2-4. האמנתי שיהיה אפשר להסתדר ללא צ'יבוטה וסורו והוכחנו שיש לנו סגל טוב של לוחמים שלא מוותרים. יש לי שוב סיכוי לאירופה והראש כעת עם באר שבע".

"מגיע שאפו ענק לבחורים". יוסי אבוקסיס השלים ניצחון כפול על האלופה תוך חודש ימים (דני מרון)

כוכב שער השוויון של בני יהודה דור ג'אן התייחס גם הוא לניצחון: "המשחק השתנה ב-25 דקות האחרונות והבנו שאין מה להפסיד יותר ואנחנו היינו חייבים להשיג נקודה אם לא שלוש ולכן נכנסו עם שני חלוצים ולשמחתי זה הצליח לנו".

השער נגד האקסית: "זו האמת פעם ראשונה שאני כובש מולם אבל זה מרגיש כמו כל שער ואני שמח שעזרתי לבחורים. קודם כל מגיע למכבי תל אביב את כל המחמאות וקיבלנו את המשחק הזה כהזדמנות אחרונה שלנו ולשמחתנו השגנו שלוש נקודות. חולם על חזרה למכבי ת"א: אני קודם כל חולם על הזכייה בגביע אבל מעבר לזה השמיים הגבול".

אתה חושב שהוכחת שמקומך בהרכב: "אני חושב שיוסי מכיר אותי טוב מאוד ואם אני ראוי או לא ראוי צריך לשאול אותו, אני שמח שיש לנו קבוצה חזקה והשמיים את הגבול מבחינתנו".


"השער נגד מכבי ת"א מרגיש כמו כל שער עבורי". דור ג'אן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי