איביץ': "דסה ועטר? זה עניין כספי". מיכה לא צפוי לחזור לשחק העונה

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

באלופה התאכזבו מהפסד הבכורה העונה בליגה, המאמן שלח מסר לעונה הבאה. החלוץ לא ישחק יותר וכך גם אצילי והקשר שנפצע אתמול. וגם: אוהדים שומרי שבת פנו לגולדהאר: "תקדים שמניפים צלחת בשבת, תפעיל לדחיית המשחק"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחלה אתמול הפסד ראשון העונה בליגה, 3:2 נגד בני יהודה, ולמעשה לא תצליח לסיים את העונה ללא הפסד. כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, המשימה שנותרה היא להניף ביום שבת את צלחת האליפות באצטדיון בנתניה ולמחרת לחגוג עם האוהדים בפארק בראשון לציון. מאמן העבר של מכבי תל אביב יוסף טסלר הוא היחיד בתולדות המועדון שסיים עונה שלמה ללא הפסד כשהוליך את מכבי תל אביב לדאבל. שיאו של ההונגרי לא יישבר גם העונה.

לאורך החודשיים האחרונים במכבי הרגישו נפילה גדולה ביכולת, בין היתר עם ההדחה בגביע המדינה מול בני יהודה, והשחקנים לא הצליחו לשחזר את הכדורגל היצירתי שהפגינו העונה לפרקים. היכולת הפושרת לאחרונה חידדה בקריית שלום את התחושה שהקבוצה זקוקה לשינוי ואף רענון מסיבי לקראת העונה הבאה כשהאתגר הגדול הוא ליגת האלופות.

גורם בסביבת המועדון: "ברור שהסגל הנוכחי לא יכול להצליח במוקדמות ליגת האלופות". בקבוצה ממתינים להגעתם של מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס לחגיגות האליפות כדי לאשר את תוכנית הרכש וכן שחרורים של חלק משחקני הסגל. המאמן היה ברור כשנשאל אתמול לאחר המשחק מה הקבוצה צריכה לעשות לקראת המשחקים באירופה בעונה הבאה. איביץ אמר: "אני יודע יותר טוב מכולם מה אנחנו צריכים. דיברתי עם מי שצריך במכבי תל אביב".


בני יהודה הרסה את התוכניות של מכבי תל אביב (דני מרון)

איביץ' נשאל על אלי דסה ואלירן עטר שעתידם לא ברור וענה: "הנושא איתם הוא כספי, אני לא הבעלים של המועדון". על ההפסד הראשון בליגה: "הייתה לנו מטרה לסיים את העונה ללא הפסד. ברור שקשה לשמור על אותה הרמה כשהאליפות הושגה עוד במרץ, והיא הייתה היעד המרכזי שלנו. היו לנו משחקים פחות טובים וגם בהם לקחנו נקודות".

אתמול במהלך המשחק נפצע והוחלף הקשר דור מיכה לאחר פגיעה בשריר הירך האחורי השמאלי. היום (שני) אמור מיכה לעבור בדיקת אולטרסאונד לאבחון הפציעה ומסתמן שהוא לא יחזור לשחק בשלושת המשחקים שנותרו לתום העונה: נגד מכבי נתניה, הפועל באר שבע ומכבי חיפה. בנוסף, אתמול לא נכללו בסגל עומר אצילי ואלירן עטר ונראה שגם הם לא ישחקו יותר במטרה לטפל בפציעות ישנות. עטר סובל מפגיעה בעקב אכילס ועומר אצילי מכאבים בשרירי הבטן. החלוץ לא יוכל לסיים כמלך השערים.

אגב, לקראת הנפת הצלחת בשבת, אוהדים שומרי שבת של מכבי תל אביב פנו לבעלים מיץ' גולדהאר דרך האי-מייל וביקשו: "מדובר בתקדים שלא היה כמוהו שנים רבות, קבוצה מקבלת את צלחת האליפות ביום שבת בטקס ממלכתי בהשתתפות שרת הספורט של ישראל. אנחנו מבקשים ממך בכל לשון של בקשה לעשות מה שאפשר כדי שהמשחק החשוב הזה לא יתרחש בשבת". 


דור מיכה מוחלף. לא צפוי לישוב לשחק העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי