אבוקסיס הבהיר: "אשאר בבני יהודה גם בעונה הבאה"

פייסל מוליץ'
פייסל מוליץ' | דני מרון

הכתוומים חגגו את הניצחון הסנסציוני על האלופה העונה. המאמן הקדיש את הניצחון לברק אברמוב. ג'אן: "אני שמח שמכבי תל אביב זכו באליפות, אבל אני שמח גם שהבקעתי וניצחנו אותם"

(גודל טקסט)
הבוקר אפשר להכריז באופן רשמי – בני יהודה היא הכבשה השחורה של מכבי תל אביב בעונת 2018/19. החבורה העיקשת של יוסי אבוקסיס, בפרק זמן של 32 ימים דאגה לגנוז 2 חלומות של הצהובים: טראבל, ועונה נטולת הפסדים בליגה.


אמש, למרות ששיחקו ללא מאוויס צ'יבוטה ואיסמעילה סורו, הכתומים הציגו הרבה אופי כשהצליחו לחזור למשחק לאחר שאיבדו יתרון מוקדם, משערים של דור ג'אן, תוצר מחלקת הנוער של הצהובים ופייסל מוליץ', בדרך לניצחון 2:3 מרשים, בדיוק 32 ימים לאחר שהדיחו את הצהובים מחצי גמר גביע המדינה.


המאמן של הסינדרלה משכונת התקווה, יוסי אבוקסיס, התמוגג מהיכולת של שחקניו לאחר המשחק: "צריך קודם כל לפרגן למכבי תל אביב, מדובר באמת בקבוצה הכי טובה בארץ. דיברנו בחדר ההלבשה ואמרנו: 'יאללה מישהו צריך לנצח אותם וזה הצ'אנס האחרון שלנו העונה', המחצית הראשונה שלנו הייתה יוצאת מן הכלל, חטפנו שער לפני ההפסקה, פחדתי שזה יוריד את השחקנים לאדמה, קיבלנו גול מוקדם במחצית השנייה, ופה אני חושב שהיה המבחן הגדול שלנו. הצלחנו לעשות את המהפך, מגיע כל הכבוד למוליץ' וג'אן על שערים נפלאים. אני חושב שזה מה שמייחד את בני יהודה העונה, לא נשברים אפילו נגד קבוצות כמו מכבי".



אבוקסיס: "ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בארץ" (דני מרון)


על העובדה שקבוצתו ניצחה למרות חיסרונם של צ'יבוטה וסורו אמר אבוקסיס: "זה מעיד שכל מי שמשחק לוקח את הצ'אנס. במשחקים שסורו לא שיחק ת'אמבי התעלה ועשה משחקים טובים, גם ג'אן וגם מוליץ'. אני חושב שמה שמייחד אותנו זה הקבוצתיות והתשוקה למשחק. גם כשהיינו בפיגור 2:1 לא נשברנו מול קבוצה כזאת, לא היינו טובים במחצית השנייה, אבל שערים כאלה שווים את הכל"

כשנשאל אם יהיה המאמן של בני יהודה בעונה הבאה, אבוקסיס היה חד משמעי: "אני כבר אמרתי שכן. אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לברק שמסיים שבעה. אתם מכירים את החברות שלנו ובקרוב נתחיל להתכונן לעונה הבאה".


כשנשאל מה הסוד שלו נגד מכבי סיפר: "למען האמת הפסדנו להם השנה. הם קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו. אנחנו מנסים לצופף נגדם, לשמחתי יש לי שחקנים עם לב מאוד גדול, אתה צריך לכוון אותם והם עושים את העבודה, צריך לפרגן להם".



על הירידה של קבוצתו לשעבר, בני סכנין לליגה הלאומית אמר אבוקסיס: "מאוד כאב לי על הירידה שלהם. זה מקום שעזר לי להתקדם בקריירה כמאמן, אין לי ספק שהמועדון הזה יחזור לליגת העל".



דור ג'אן ניצח את האקסית (דני מרון)


חלוץ הכתומים, דור ג'אן, שגדל במחלקות הנוער של הצהובים וכבש שער שוויון נפלא אמר לאחר המשחק: "מכבי תל אביב זה מועדון מאוד יקר לליבי. ביליתי שם מעל 10 שנים במחלקות הנוער והקבוצה הבוגרת. אני אוהב את המקום ושמח שהם לקחו אליפות, מאחל להם את כל ההצלחה שיש, אבל אני שמח גם שהבקעתי ושניצחנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי