גורם במכבי חיפה: "שועה כישרון גדול, אבל אין שחקן מעל המועדון"

ירדן שועה ושחקני מכבי חיפה
ירדן שועה ושחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

החלוץ הושעה ל-48 שעות בעקבות השלכת החולצה לאחר הניצחון על הפועל ב"ש, במועדון העבירו לו מסר ברור כדי שיבין את טעותו בנוסף לשיחות שערכו איתו בלבול ורוסו. התלבטות לגבי עתידו של ריינן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשתה שלשום (שני) צעד מאוד משמעותי כשמחקה פיגור ביתי נגד הפועל באר שבע והפכה את התוצאה ל-1:3 מרשים, ניצחון שבעיקר כנראה סידר לה את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה, אבל על השמחה העיבה התקרית עם החלוץ ירדן שועה, שבמועדון נאלצו להשעותו ליומיים הבאים בשל עבירת המשמעת שביצע בסיום המשחק.

כזכור, שועה השליך את חולצתו על כר הדשא בסיום המשחק בו לא שותף ובמועדון בחרו שלא להבליג על כך והוא ישוב לאימונים רק בעוד יומיים, ביום שישי. עוד לפני ההודעה על ההשעיה הוזמן החלוץ לשיחה עם המאמן מרקו בלבול, שהבהיר כי הוא אינו מוכן שייחצו קווים אדומים ודורש התייחסות הולמת למועדון. השחקן, שעוד התנצל לפני כן על התנהגותו, הפנים את מעשיו ולכן במועדון בחרו שלא להפיל עליו עונש חמור יותר.

מי שנמצא צמוד לשועה ומטפל בנושא מקרוב הוא ג'ובאני רוסו, שבמועדון תולים בו תקוות כי יהיה מי שיצליח למנוע מהחלוץ הצעיר לבצע עבירות משמעת נוספות בעתיד. גורם במועדון העביר הבוקר מסר לחלוץ בשיחה עם ספורט1: "ירדן שועה הוא כישרון גדול ואנחנו שמחים שהוא חלק מאיתנו, אבל גם הכישרון הכי גדול צריך להבין שאין שחקן מעל המועדון".


שועה חוגג עם ויסמן. רוסו צמוד אליו (מאור אלקסלסי)

בהמשך היום תערוך מכבי חיפה אימון נוסף ומחר יזכו השחקנים ליום מנוחה לרגל יום העצמאות. בחיפה כבר חושבים על העונה הבאה ונראה כי מעבר לעזיבתם הבטוחה של הבלם אליסון דוס סנטוס ומנואל איטורה, גם עתידו של הבלם אטיין ריינן אינו ברור. במכבי חיפה רוצים לצרף בעונה הבאה בלם משמעותי, כאשר אחד המועמדים הוא מייק קסטור עליו פורסם לראשונה בספורט1. בשלב זה לא ברור עתידו של ריינן, שאומנם זוכה להערכה רבה אצל הצוות המקצועי אך בשל הרצון להביא זרים גם בעמדות אחרות ייתכן שלא תהיה ברירה אלא לשחררו. אופציה נוספת היא שריינן יישאר כזר השישי בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי