רג'וב שלח מכתב לאתלטיקו: "אל תגיעו למשחק בירושלים"

ג'יבריל רג'וב. יצליח להפוך את ההחלטה?
ג'יבריל רג'וב. יצליח להפוך את ההחלטה? | GettyImages

יו"ר התאחדות הפלסטינית שאחראי לביטול המשחק של ארגנטינה אשתקד, שחרר מכתב לראשי הקולצ'ונרוס: "קיבלנו בדאגה גדולה את על קיום המשחק בטריטוריה פלסטינית כבושה". עידן עופר הגיב: "אתלטיקו תשחק בבירת ישראל"

(גודל טקסט)

 ב-21 במאי אתלטיקו מדריד תגיע לאצטדיון טדי על מנת לקיים משחק ידידות נגד בית"ר ירושלים לכבוד משחק הפרישה של יוסי בניון, אבל יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית ג'ירביל רג'וב שפעל ארוכות לביטול משחק הידידות של ישראל נגד ארגנטינה שלח מכתב לראשי הקולצ'ונרוס במטרה לביטול משחק הידידות.

במכתב נמסר: "אתלטיקו מדריד הוא המועדונים האהובים על האוכלוסייה הפלסטינית, וקיבלנו בדאגה גדולה את החדשות על קיום משחק הידידות שאמור להתקיים שאמור להתקיים בטריטוריה פלסטינית כבושה. אין לי התנגדות שתגיעו לישראל, אבל לא בירושלים".

כזכור משחק הידידות נגד ארגנטינה בוטל שלושה לפני שהיה אמור להתקיים לאחר איומים של רג'וב שיפעלו בקמפיין נגד אירוחה של המדינה במונדיאל 2030 והנבחרת הדרומית האמריקאית נכנעה בסופו של דבר ללחץ והחליטו לוותר על משחק הידידות לפני המונדיאל ברוסיה.



בעקבות פניית ג'יבריל רג'וב לאתלטיקו מדריד, הגיב הבוקר עידן עופר, מבעלי אתטליקו מדריד, וקרא לרג'וב שלא לערב פוליטיקה בספורט: "אתלטיקו תשחק בירושלים בירת ישראל. אני מבקש להדגיש זאת דווקא היום, יום העצמאות ה 71 של ישראל". עידן הוסיף ואמר שהוא מוכן לפעול לקיום משחק בין אתלטיקו מדריד לקבוצה פלשתינאית כדי להוכיח שספורט אמור לגשר בין אנשים ועמים, ולא מפריד ביניהם".

גם שרת התרבות והספורט מירי רגב שוחחה הערב עם עידן עופר והביעה הערכה ותמיכה בהחלטה להביא את אתלטיקו מדריד לשחק באצטדיון טדי: "הניסיונות של ג'יבריל רג'וב הממונה על הספורט ברשות הפלשתינית למנוע את קיום המשחק הוא שוב ניסיון לערב את הפוליטיקה בספורט, לאיים, להפחיד, להרתיע ולעשות דה לגיטימציה והסתה נגד מדינת ישראל – בדיוק כפי שעשה לארגנטינה של מסי והוענש בעקבות זאת על ידי פיפ"א בקנס והרחקה ממסדרונות ההתאחדות העולמית", אמרה השרה רגב, "ג'יבריל רג'וב צריך לקבל כרטיס אדום והרחקה ממגרשי הספורט לצמיתות. אנשים כאלה מזהמים את הספורט וחשיבותו כגשר בין עמים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי