מנספורד: "כמעט כל הסגל ימשיך". גולדהאר: "היינו קרובים לחדלות פירעון"

מיץ' גולדהאר, דור מיכה
מיץ' גולדהאר, דור מיכה | דני מרון

מכבי תל אביב תחגוג הערב אליפות בפארק ראשל"צ יחד עם האוהדים. המנכ"ל והבעלים מתכננים את העונה הבאה. מיץ': "כשאתה משלם יותר מדי לשחקן אתה עלול להרוג אותו". פרץ מבוקש באירופה, דסה לא השיב להצעה שקיבל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הניפה אתמול את צלחת האליפות שכה ראויה לה לאחר ניצחון נהדר 0:3 על מכבי נתניה, בפעם ה-23 בתולדותיה ומים רבים זרמו בירקון מאז עשה זאת לראשונה ב – 1936 הקפטן דוד וינברג ועד להנפה של הקפטן שרן ייני. כרזה ענקית הונפה אתמול ביציעים ועליה נכתב "אין מאושר ממני כשאת צוחקת".

הערב (ראשון) יגיעו כ -14 אלף אוהדים בצהוב לפארק ראשון לציון לחגיגת האליפות הגדולה של מכבי תל אביב בנוכחות הבעלים מיץ' גולדהאר שנוכחותו בישראל יחד עם יד ימינו ג'ק אנגלידיס  תאפשר לסגור יחד עם המנכ"ל בן מנספורד והמאמן ולדימיר איביץ' את ההכנות לעונה הבאה מבחינת עיצוב הסגל. אחת הכותרות באה מהמנכ"ל בן מנספורד שאמר: "80 עד 90 אחוז מהסגל ימשיך בעונה הבא. כל השחקנים הזרים שלנו נמצאים תחת חוזה ,סבוריט, אמאדור, ראיקוביץ', ניקוליץ' ואופואדו. ואם נביא שחקנים זה יהיה כאלו שישפרו את הקבוצה משמעותית".

גורם בסביבת המועדון: "רשימת העוזבים עשויה לכלול בנוסף לראיקוביץ' גם את דסה אשר קיבל ממכבי הצעה טובה עליה לא החזיר תשובה. במועדון ממתינים לו בידיעה שהוא רוצה לעבור לאירופה כשחקן חופשי. עטר קיבל הצעה למשך שנתיים הצעה כספית נמוכה מהחוזה הקיים ונכון לעכשיו אין מולו הסכמות. דור פרץ זוכה להתעניינות במספר קבוצות באירופה ואם תגיע הצעה כספית ממועדון בכיר לא יעמדו בדרכו למרות היותו השחקן הטוב ביותר העונה יחד עם דור מיכה".


מכבי עם צלחת האליפות. החגיגות ימשכו הערב (דני מרון)

מנספורד אמר על ראיקוביץ: "יש לנו את השוער שהוא אחד הטובים באירופה שהגיע אלינו כשוער בן 19 והיום הפך לשוער מספר 1 של סרביה. הוא מעורר התעניינות גדולה. הסוכן שלו עובד קשה למצוא לו קבוצה טובה באירופה וזה טבעי. אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים ומחפשים שוער אחר ויש מספר מועמדים ".

על עטר וטיבי: "מה שאנחנו מדברים עם השחקנים אשר מסיימים חוזה אלה דברים פרטיים שיישארו בתוך המערכת, וברגע שיהיה משהו אנחנו נעדכן ".

על המאמן איביץ': "מהפגישה הראשונה שלי עם איביץ' בשדה התעופה בבריסל ,ידעתי שאנחנו מחתימים מאמן מצוין. בהמשך גם ראיתי כמה כמה הוא אדם טוב. מה שהביא את האליפות הזו זו העובדה שהחזרנו את המכביזם למכבי תל אביב".


דור פרץ. זוכה להתעניינות (דני מרון)

המעבר לאצטדיון בלומפילד: "יש לנו הרבה פגישות בנושא, הערכות כרגע הן שבלומפילד יהיה מוכן לפתיחת העונה,אבל הסיטואציה  הזו מאוד מאתגרת למועדון. אנחנו באמצע מאי ומחכים למידע רלוונטי שאנחנו צריכים. אני סומך על מחלקת הכרטיסים שלנו ואם יהיו אתגרים נצטרך להתמודד איתם".

הפייר פליי: "הסכם הפשרה עם אופ"א היה לשלוש עונות והעונה הבאה 2019/20 תהיה האחרונה. אם נמשיך בתהליך שהתחלנו, דרך אירופה אנחנו יכולים להשיג הרבה כסף ובשביל שזה יקרה אנחנו צריכים להמשיך לזכות בתארים בישראל, בלומפילד יהיה מוכן ונתחרה באירופה ".

הבעלים מיץ' גולדהאר נשאל על החריגה מתקציב המועדון שהובילה את הסנקציות הפיננסיות של הפייר הפליי. ואמר: "לפעמים אפשר להרוג שחקן כשמשלמים יותר מדי. זו לא הפורמולה לניצחון. היו מקרים ששילמנו יותר מדי על שחקנים. עשינו בכך עוול גם לשחקן עצמו. הדבר היותר ראוי לציון הוא לפעול תחת מגבלות הפייר פליי ולהצליח. אנחנו עושים התאמות ואנחנו מתפתחים. חלק מהעניין הוא לקחת את הצעירים הרעבים ביותר, חלקם מהנוער, ולמצוא את מי שמתאים לתרבות ולארגון שלנו".


הצליחו בגדול תחת מגבלות הפייר פליי. מכבי תל אביב (דני מרון)

על איביץ: "יש לו חוזה לעונה הבאה. הוא התאמה מושלמת למכבי תל אביב. עם זאת, אנחנו ארגון שמתאים עצמו לשינויים, יהיה אשר יקרה.  כמו שאמרנו ,אנחנו מאוד שמחים שאיביץ' איתנו וממתינים שיוביל את הקבוצה בשנה הבאה. אנחנו לא בודקים את עצמנו מדי שנה, אלא כל יום כרגע. המבנה בקבוצה והאנשים שמייאשים את התפקידים הספציפיים בקבוצה – זה משביע רצון. אנחנו ערוכים תמיד לשינוי ולבחינה אם אפשר להשתפר ".

הקנדי הוסיף: "הקבוצה הייתה כמעט בחדלון פירעון לפני 10 שנים והיינו צריכים לבנות תהליכים. יש לנו עוד עבודה, חשבתי שזה פרויקט של 7 שנים וזה הפך לפרויקט של 10 שנים, אבל זה בסדר. עדין לא יכול להגיד שעשינו את זה. כשאוכל ,זה יהיה ברור לכולם על המגרש ומחוצה לו".


גולדהאר ואיביץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי