בניון: "אנחנו לא קרובים להסכם לצירופו של קונסטנטין"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים התראיין ברדיו ירושלים ואישר מו"מ עם בני יהודה לגבי המגן: "נפגשתי עם אברמוב, אבל הסכומים מהשיחות הראשוניות השתנו". וגם: משחק הפרישה, מחליף פוטנציאלי לקלינגר והתקציב לרכש

(גודל טקסט)

יוסי בניון מתרגל לתפקידו החדש כמנהל מקצועי בבית"ר ירושלים. רק לפני שבועיים הקשר תלה את הנעליים רשמית וירד בפעם האחרונה מכר הדשא, מאז הוא הספיק לצאת לחופשה משפחתית קצרה לפני שהחל רשמית את עבודתו כמנג'ר, אבל היום (שישי) בראשיון שהעניק לרדיו ירושלים כבר שמענו אותו מתייחס לתקציב הקבוצה, למחלקות הנוער, לסמכויות הנרחבות שקיבל, דיבר גם על משחק הפרישה ואפילו למועמדותו של מגן בני יהודה, שי קונסטנטין.

"לפני שנכנסתי לתפקיד היו דיבורים בין שני המועדונים, אבל לאור זה שהסכומים שונו מהשיחות הראשוניות, כרגע זה עומד ולא הבשיל לכדי חתימה", הודה בניון בכל הנוגע למגן שזכה השבוע עם בני יהודה בגביע וחוזהו מסתיים, אולם עליו יש לשלם דמי השבחה, "נפגשתי עם ברק אברמוב לפני כמה ימים ואנחנו לא קרובים כרגע להסכם".

מאמן הקבוצה בעונה הבאה: "אנחנו בודקים את כל האופציות, אני צריך לחשוב על הכול כדי להבין מי הכי מתאים לבית"ר ירושלים. פחות מעניין אותי זר או ישראלי. ברגע שנחליט מי יהיה המאמן, אתם תבינו גם למה בחרנו בו. צריך רק לחכות כדי לדעת מי זה יהיה".

בעוד לארנסטס שטקוס מהפועל חיפה שכבר חתם וספק אם יהיה חלק מהסגל הוא סירב להתייחס בטענה שהחלטות יתקבלו בסוף העונה, אמר על התקציב לרכש: "יהיה פחות או יותר כמו בעונה האחרונה. מושיקו (חוגג) רוצה להצליח יותר מכולם. אני חייב להגיד שזה אחד האנשים הכי טובים שהכרתי. הוא מוכן לעשות הכול כדי שבית"ר ירושלים תצליח. אני שמח שהוא בחר אותי כאחד מאלה שיעזרו לו להגשים את החלומות שלו".


קונסטנטין. יש פערים במו"מ (מאור אלקסלסי)

אם חוגג ייקח צעד אחורה מבחינת הניהול: "אם חוגג לא היה לוקח צעד אחורה והיה סומך עליי, כנראה שלא הייתי לוקח את התפקיד. תסמכו עליי שהכול כמו שצריך להיות. אני חושב שהוא עשה המון, אבל גם נעשו טעויות. הוא מבין שהוא אולי הקשיב לאנשים לא נכונים והוא עשה המון טעויות, הוא צריך אנשים אחרים להקשיב להם ולשמחתי אני אחד מאלה שהוא בחר. אני בטוח שאני ואלי אוחנה יכולים לעזור לו. אני לא חושב שמישהו יכול לבוא אליו בטענה כזו או אחרת שאנחנו לא אנשי כדורגל ואני בטוח שעם הידע שלי ושל אלי, אנחנו נוביל את בית"ר לאן שהיא צריכה להיות. אני מודע לזה שכמו כל אחד, אני גם יכול להיכשל. אני מקווה מאוד שלא, אבל זה חלק מהחיים".

איך מגשימים לקהל את הציפיות הגבוהות? "אני חושב שמהשילוב הזה יכול לצאת רק טוב, היו תקופות טובות יותר ותקופות פחות טובות, רק בעונה שעברה הקבוצה רצה לאליפות והגיעה לגמר הגביע. אנחנו רוצים להחזיר את בית"ר למקומות האלה. לאיפה שהיא צריכה להיות. בית"ר ירושלים היה מועדון גדול, וגם היום הוא מועדון גדול. אני מקווה מאוד שהמועדון ימשיך להיות גדול ולהגיע להישגים גם כשאני פה".


לגבי מחלקת הנוער:
"זה צריך להיות הבסיס שלנו לשנים הבאות. בשנים האחרונות הזניחו את מחלקת הנוער וזה דבר שחייב טיפול באופן מידי. אנחנו רוצים להביא למצב שכל השחקנים לא עוזבים את מחלקת הנוער כי הם לא מתפתחים פה, אלא רוצים לבוא ולהישאר ולהתפתח. יהיו להם את כל התנאים להצליח. צעד צעד נפתח את מחלקת הנוער ואולי בעתיד נפתח אקדמיה".

משחק פרישה שלו: "אמור להיות תחילת אוגוסט, עוד אין לי תאריך סופי, יהיה מעניין וחוויה לקהל שיהיה במשחק. אני קבעתי עם אלי שאם יהיה משחק נגד ותיקים, הוא עולה לשחק כמה דקות".


משחק משחק פרישה באוגוסט. בניון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי