דאבור לא ישחק מול לטביה ופולין, בנבחרת זועמים. מאחורי הקלעים

מואנס דאבור
מואנס דאבור | מאור אלקסלסי

בנבחרת ישראל ובהתאחדות לכדורגל כועסים מאוד על התנהלותו של החלוץ, שלא מצא טיסה שתביא אותו בזמן למשחק בפולין ולא טרח להודיע על חתונתו מראש. צפוי לספוג השעיה מהמשחקים נגד מקדוניה וסלובניה

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל ובהתאחדות לכדורגל הופתעו מאוד מהודעתו של מואנס דאבור כי יחמיץ את צמד המשחקים מול לטביה ופולין בחודש הבא, ולא רק את המשחק מול פולין, כפי שסברו תחילה.


לדאבור שלושה אירועים הקשורים לחתונתנו, כולל מסיבת החתונה עצמה: ב-8, ב-10 וב-15 ביוני. הנבחרת תשחק בלטביה ב-7 ביוני ותטוס לפולין יום למחרת, כדי לשחק שם ב-10 ביוני. ההערכה היא כי דאבור בדק את האפשרות לטוס לאחר המשחק בלטביה או בשבת, חזרה לארץ, אבל לא מצא טיסה שתביא אותו בזמן. 


ידוע כי התאריך לחתונה נקבע על פי לוח המבחנים של ארוסתו, סטודנטית לרפואה, מה שמנע ממנו לשכור את אולם האירועים הרצוי מבחינתו, בנצרת, ורק בדיעבד התברר לדאבור כי התאריכים נופלים גם על משחקי הנבחרת בלטביה ובפולין, הגם שקבע את התאריכים שנה וחצי מראש.


הכעס על דאבור הוא גדול, כיוון שלא הודיע על כך מראש, והדבר התברר דרך פרסום באינטרנט לפני מספר ימים, דבר שהצריך את המנהל הספורטיבי של נבחרות ישראל, וילי רוטנשטיינר, להמריא מידית לאוסטריה כדי לשבת עם דאבור ולנסות ולמצוא פתרון.



דאבור עם כיאל וסבע. לא ישחק נגד לטביה ופולין (דני מרון)


בהתאחדות היה מי שהזכיר כי המאמן, יוסי אבוקסיס, עוד כשהיה שחקן בית"ר ירושלים, התחתן ביום בו שיחקה קבוצתו בגמר הגביע, והגיע עקב כך, באיחור לחופתו. כך גם אייל ברקוביץ' ששיחק מול צרפת במוקדמות יורו 96', מיד לאחר הולדת בתו הבכורה. 


ההערכה היא דאבור יספוג עקב כך השעיה ממשחקי הנבחרת הבאים, ב-5 בספטמבר מול צפון מקדוניה ב'טוטו טרנר' וב-9 בספטמבר בלובליאנה, מול סלובניה. גם ערן זהבי היה אמור להיות מושעה מחלון הנבחרת הראשון אחרי פרשת 'סרט הקפטן', אך הקדים את הענישה, כשהודיע על פרישתו. ההערכה היא כי גם במקרה הזה תסתפק ההתאחדות בהשעיה מחלון המשחקים הבא, ועם זאת, הדבר לא יחייב את מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, לזמן אותו גם לחלונות באוקטובר ובנובמבר.


מי שעשוי למלא את מקומו של דאבור, לפחות במשחק מול לטביה, הוא דיא סבע, וזאת עקב פציעתו של תומר חמד. אנדי הרצוג אמור לפרסם את סגל הנבחרת בקרוב, או במהלך 24 השעות הקרובות או ביום ראשון, לאחר מחזור הסיום של הפלייאוף העליון. מי שמועמד לקבל זימון הוא אלון תורג'מן, חלוץ אוסטריה וינה, שסיים את העונה בצורה טובה.



צפוי לספוג השעיה. מואנס דאבור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי