אלמוג בוזגלו סיכם לעונה נוספת בהפועל חיפה, יחתום בקרוב

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | ערן לוף

במועדון אישרו כי הגיעו להבנות עם הקשר, שהחמיץ את מרבית העונה בשל פציעה בברכו. קשיים בהבאתו של השוער הלטבי פאבלס שטיינבורס, החלוץ מצ'אי ינקובסקי על הכוונת

(גודל טקסט)

אלמוג בוזגלו סיכם הבוקר (רביעי) על המשך דרכו בהפועל חיפה גם בעונה הבאה. הקשר אמנם החמיץ את מרבית העונה הנוכחית בשל פציעה בברכו, אך במועדון בונים עליו ואישרו כי הגיעו להבנות מולו והחתימה הרשמית צפויה להתבצע בקרוב.

הפועל חיפה תפתח את האימונים לקראת העונה בחודש יולי ובמועדון רוצים לבנות מהר ככל הניתן את הסגל. המאמן חיים סילבס כבר צירף כזכור את בלם הפועל רעננה בן והבה והכוונה היא להחתים מספר ישראלים נוספים לצד זרים שיחזקו את הקבוצה.

העמדה העיקרית שמעסיקה כעת את הצוות המקצועי היא השוער ובמועדון ממתינים לתשובה סופית מהלטבי פאבלס שטיינבורס, שסיים עונה מוצלחת בארקי גדיניה מפולין ונבחר לשוער המצטיין של הליגה. האחרון מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצתו, אולם הוא רוצה לעזוב ומקווה להשיג שחרור.

בחיפה הסבירו כי תחילה הבינו שהשוער יוכל להשתחרר בחינם, אך כשפנו למועדון הפולני נתקלו בסירוב. "כרגע אנחנו עדיין מחכים לשטיינבורס", הסבירו בקבוצה. "אם נקבל תשובה סופית שהוא לא יגיע, נתחיל לחשוב על שוער אחר", אמרו. גם שמו של איתמר ניצן עלה, אולם אנשי בית"ר ירושלים הבהירו שהאחרון אמור להישאר במועדון.

שחקן נוסף מארקי גדיניה שנמצא על הכוונת של הפועל חיפה הוא מצ'אי ינקובסקי, חלוץ בן 29 שהבקיע עשרה שערים וסיים את חוזהו, אולם הוא מחזיק בהצעות ממספר קבוצות נוספות ובמועדון ממתינים להתפתחויות בנושא.


עובד במרץ על בניית הסגל. חיים סילבס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי