אחרי הדרמה במחזור הסיום: אנטבי סיים את דרכו כמאמן עפולה

יגאל אנטבי
יגאל אנטבי | מאור אלקסלסי

המאמן שהוקפץ בנובמבר לא יישאר בתפקיד בעונה הבאה. היו"ר עמיר נוי: "עמד במשימה ממש לא קלה". בתחילת החודש התעמת עם סוויסה, ביומיים האחרונים הועלו נגדו טענות על מכירת משחק. שלומי דורה מועמד להחליפו

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

לא שקט בהפועל עפולה בשבועות האחרונים. על רקע הטענות למכירת המשחק נגד הפועל כפר סבא במחזור הסיום של הליגה הלאומית, הודיע היום (רביעי) המועדון על עזיבתו של המאמן יגאל אנטבי. במועדון טוענים שהחלטה התקבלה עוד לפני המשחק האחרון. כזכור, לפני שלושה שבועות היה מעורב אנטבי באירוע חריג בחדר ההלבשה כשהתעמת באופן פיזי עם החלוץ תומר סוויסה. יומיים אחרי ההפסד בשניות הסיום לכפ"ס, שהוביל לעליית הירוקים ליגה, נפגש אנטבי עם יו"ר המועדון עמיר נוי והשניים החליטו על פרידה משותפת.

בהודעה הרשמית שהוציא המועדון נכתב: "לפני שעה התקיימה פגישה בין אנטבי למועדון בה הוחלט לסיים את התקשורת בין הצדדים. נוי הודה לאנטבי על התקופה המוצלחת בעפולה ואיחל לו בהצלחה". נוי אמר: "יגאל הוקפץ לעמדת המאמן בתקופה קשה ועמד במשימה שהייתה ממש לא קלה, ועל זה מגיעות לו כל המחמאות. מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך"

כזכור, אנטבי שהגיע בתחילת העונה ושימש כעוזרו של אופיר חיים, עבר לאחר מכן לתפקיד המאמן הראשי לאחר שהאחרון עזב להפועל תל אביב. אנטבי הצליח להוביל את הקבוצה עד לרבע גמר גביע המדינה וגם למקום הרביעי בליגה.  במועדון כבר מחפשים אופציות כאשר עלו שמותיהם של שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון עודד קוטר , עוזר מאמן בני סכנין, ואילן סוויסה, מאמן עירוני טבריה שהיה מועמד לקבוצה כבר במהלך העונה שעברה. 


יגאל אנטבי. עזב את המועדון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי