דיווח ביוון: קשר פאוק יבגני שאחוב מועמד למכבי תל אביב

יבגני שאחוב
יבגני שאחוב | AFP

האוקראיני שגדל בישראל, בנו של כוכב מכבי פ"ת לשעבר, נמצא בסכסוך כספי עם קבוצתו וייתכן שיגיע לאלופה. במועדון מתכוננים למחזור הסיום נגד ב"ש (שבת 19:55, ספורט4), ורדר ברמן ופרייבורג עוקבות אחרי דסה

(גודל טקסט)

יבגני שאחוב ג'וניור, בנו של שחקן העבר יבגני שאחוב ששיחק בשנות ה-90 במכבי פתח תקווה, מבוקש במכבי תל אביב – כך על פי דיווח ביוון. שאחוב ג'וניור נולד בישראל ושיחק בקבוצות הנערים של מכבי פתח תקווה, והיום משחק בפאוק סלוניקי. הוא עשוי לעזוב את היוונים בשל חילוקי דעות כספיים ושמו עולה כמועמד להגיע מיוון למכבי תל אביב שמגלה בו עניין לאורך החודשים האחרונים.

הצהובים יסיימו מחר (שבת 19:55, שידור ישיר בספורט4) את העונה במפגש נגד היריבה המרה בשנים האחרונות, הפועל באר שבע. אחרי שהחזירו את תואר האליפות לקריית שלום לאחר שלוש שנים, הם יצאו לטרנר במטרה לנצח ולסיים את העונה בצורה המתוקה ביותר. רבים מהשחקנים נזכרו בניצחון 0:1 על האדומים מבירת הנגב תחת המאמן ג'ורדי קרויף. בקבוצה אומרים כי שערו של דור פרץ היה זה שהביא את ההשראה לאליפות הנוכחית עם המאמן ולאדן איביץ'.

במועדון יודעים שניצחון ייתן להם סיומת חגיגית לעונה הגדולה של הקבוצה, והשחקנים ייצאו לאחר המשחק לחופשת סוף שנה. בקרב השחקנים וצוות ההנהלה ישנה הרגשה שגם בעונה הבאה צלחת האליפות תישאר בקריית שלום. המאמן ולאדן איביץ' הודיע כי בתחילת שבוע הבא ימריא לחופשת הקיץ שלו, והבהיר "ההנהלה יודעת מה אני רוצה ואיזה שחקנים חדשים צריך להביא".

יבגני שאחוב. אביו שיחק כאן בשנות ה-90 (AFP)
יבגני שאחוב. אביו שיחק כאן בשנות ה-90 (AFP)

במהלך השבוע ועד סוף החודש יהיו דברים ברורים בנושא אלירן עטר ואיתן טיבי, כשבמועדון קיימת דריכות גם בנושא הפרידה המסתמנת מאלי דסה שחוזהו מסתיים בעוד כשבוע והמשחק מחר עשוי להיות האחרון שלו במכבי תל אביב. החלטה נוספת קשורה בקשר דור פרץ, השחקן שהיה בורג מרכזי מאוד העונה אמור להודיע בקרוב אם הוא מחזיק בהצעה ממועדון אירופי או ממשיך למוקדמות ליגת האלופות עם הקבוצה. לספורט1 נודע כי גם ורדר ברמן וגם פרייבורג, שתיהן מהבונדסליגה, ישלחו נציגים לעקוב אחרי דסה בצמד משחקי הנבחרת נגד לטביה ופולין.

גם בגזרת השוער פרדראג ראיקוביץ' ממתינים להחלטה סופית. במכבי ת"א רוצים להנחית בקרוב את השוער היווני אנדרס יואניטיס לאחר שסיכם את תנאיו בקריית שלום.

מלבד אייל גולסה ואורוש ניקוליץ', ייעדרו מהמשחק מחר שרן ייני שמחלים מפציעה ושוחרר לקראת משחקי הנבחרת ועומר אצילי, שנותח בגרמניה בעקבות בקע. גם הקשר דור מיכה יחמיץ מחר את המשחק, אבי ריקן צפוי לחזור לסגל לאחר שנעדר מרוב אימוני השבוע. הקשר דן גלזר אמר: "אנחנו שואפים לנצח בכל משחק, ורוצים לנצח בחוץ את הפועל באר שבע, ורק אז יחלו ההכנות לעונה הבאה".

דסה. משחקו האחרון בצהוב? (דני מרון)
דסה. משחקו האחרון בצהוב? (דני מרון)

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אלי דסה, ז'איר אמדור, שחר פיבן, איתן טיבי, אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה) דור פרץ, דן גלזר, יונתן כהן, איתי שכטר, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי