רשמית: הויבך האריך את חוזהו במכבי נתניה בשנתיים נוספות

טים הויבך
טים הויבך | מאור אלקסלסי

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, הגרמני ימשיך במועדון למרות הצעה טובה יותר מנפטצ'י באקו האזרית: "שמח ונרגש להישאר, מבטיח לתת את כל כולי כדי שנמשיך להתפתח". דראפיץ' וברדה לשחקנים: "הלחץ על מכבי חיפה"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תערוך מחר (שבת, 20:00) את משחקה האחרון לעונה, שעד לפני שבוע וחצי הייתה נחשבת לחלומית עם העפלה לגמר הגביע ומקום בין שלוש הראשונות בטבלה, אך בעקבות שני ההפסדים האחרונים, עשויה להסתיים ללא כלום. למעשה היהלומים חייבים לנצח מחר בביתם את מכבי חיפה כדי להשיג את הכרטיס באירופה, אחרת יסיימו עם מחמאות בלבד את 2018/19.

אם לא די בכך, לרשותם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יהיה סגל חסר במיוחד: ניקו אולסק, סתיו פיניש ופאטוס בצ'יראיי ייעדרו עקב צבירת כרטיסים צהובים (האחרון המריא כבר למולדתו) ואילו ברנקו ורגוץ', שהיה זה אמור להיות משחקו האחרון בקבוצה לפני המעבר לאנורתוזיס פמגסוטה הקפריסאית – לכבודו ייערך טקס לפני תחילת המשחק – פצוע ולא צפוי להיות בסגל.

בהיעדרם, דודי תירם ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה לצידו של טים הויבך ואילו יחמיר היקה, שנח במשחק הקודם והשתלב במחצית השנייה, יפתח בהרכב, כשגם גיא מלמד יחזור מצהובים ישירות ל-11. בנתניה ערכו לשחקנים אסיפה לפני תחילת האימון והדגישו בפני השחקנים: "המשחק הזה מאוד חשוב לנו, אבל עליהם יהיה יותר לחץ".

אגב, לאור העובדה שהמשחק יחל לפני צאת השבת, בהנהלה החליטו לפתוח את שערי הכניסה גם במחצית השנייה והאוהדים יוכלו להיכנס עוד לפני בשערים שאינם אלקטרוניים.


אוהדי מכבי נתניה. יוכלו להגיע למשחק סיום העונה גם באיחור ניכר (דני מרון)

באשר למו"מ להארכת חוזהו של הויבך, לאחר שפרסמנו כבר בשבועיים האחרונים על שיחות ראשוניות בין הצדדים, במהלך היממה האחרונה ולאור דבריו של המאמן סלובודאן דראפיץ' כי הוא מעוניין שהבלם יישאר בקבוצה, הגישו לבלם חוזה לשנתיים ולספורט1 נודע כי הצדדים סיכמו על הארכת חוזה בשנתיים נוספות. ואכן, בשעות הערב המאוחרות של יום שישי, כפי שפרסמנו לראשונה, ההודעה הפכה לרשמית והויבך חתם לשנתיים נוספות: "אני שמח ונרגש להישאר לשנתיים נוספות בישראל ובקבוצתי מכבי נתניה. מבטיח לתת את כל כולי על מנת לעזור למועדון להמשיך ולהתפתח, כפי שעשינו יחד בשנתיים האחרונות".

מי שהיה אמון על המהלך להשארת הבלם הוא המנכ"ל ניב גולדשטיין, שגם שוחח עם הויבך לאחר גמר הגביע במסדרונות ואמר לו כי יהיו הזדמנויות נוספות לזכות עם נתניה בתארים. הויבך אף בחר להמשיך בנתניה למרות שזכה להצעה כספית טובה יותר מנפטצ'י באקו מאזרבייג'אן.


הויבך ו-ורגוץ'. בעונה הבאה רק אחד מהם ילבש את מדי היהלומים (דני מרון)

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, אביב אברהם, מוטי ברשצקי, יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, גיא מלמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי