החלוץ הפולני מצ'איי ינקובסקי סיכם בהפועל חיפה

מצ'איי ינקובסקי
מצ'איי ינקובסקי | AFP

השחקן שכבש עשרה שערים ובישל עוד שישה העונה צפוי להיות שחקן הרכש השלישי של המאמן חיים סילבס. יואב כץ אישר: "מחכים שזה יהיה רשמי". חילוקי דעות במועדון לגבי עתידו של גבריאל תמאש, הבעלים יכריע

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בבניית הקבוצה לקראת העונה הבאה, והחלוץ הפולני מצאי ינקובסקי צפוי להיות שחקן הרכש השלישי של המאמן חיים סילבס. ינקובסקי (29) כבש העונה עשרה שערים והוסיף שישה בישולים במדי ארקי גדיניה ואינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה. בקבוצה סיפרו כי השחקן קיבל הצעה משודרגת ואף הביע הסכמה בעל פה וכעת ממתינים לחתימה הרשמית. הבעלים יואב כץ אישר את הפרטים ואמר: "הכל סוכם וכרגע מחכים שזה יהיה רשמי".

ינקובסקי יהיה השחקן השני שמגיע מהליגה הפולנית, כאשר ביום שישי חתם בקבוצה השוער הבוסני יסמין בוריץ שיגיע לאחר עשור בלך פוזנאן. בוריץ נבחר בשנים האחרונים לאחד השוערים הטובים בפולין ולכן בכרמל מיהרו להחתימו לשנתיים. כץ אמר על השוער החדש: "אני מאוד שמח שהוא חתם אצלנו. הוא שווה ברמתו לשטקוס ואפילו יותר טוב ממנו. מי שנבחר לשוער מצטיין בפולין לבטח יכול להיות שוער טוב גם בישראל".

בינתיים במועדון טרם קיבלו החלטה לגבי הבלם הרומני גבריאל תאמאש. השחקן ממשיך בעבודות שירות וראשי הקבוצה צריכים להחליט לגבי עתידו. בחיפה סיפרו כי ישנן חילוקי דעות ולצד השבחים שזוכה השחקן על תרומתו למועדון אז העניינים האחרונים סביב נושא השתייה פגעו תדמיתית בו ובמועדון. "מדובר בנושא לא פשוט וההחלטה הסופית תהיה אך ורק של כץ", אמרו במועדון.



גבריאל תמאש. חילוקי דעות לגבי עתידו (אריאל שלום)

בשבוע שעבר חתם במועדון השוער הבוסני יסמין בוריץ'. היום הוא סיפר לאתר הרשמי של המועדון: "אחרי למעלה מ-10 עונות בלך פוזנאן, הגיע הזמן לאתגר חדש במדינה חדשה ובקבוצה חדשה. ביררתי עם חברים שלי ששיחקו בישראל, אדין צוצוליץ' ואמיר האדז'יץ' שסיפרו לי דברים טובים על ישראל ועל כך שהרמה של הליגה כאן טובה. על הפועל חיפה אני לא יודע הרבה בעיקר ממה שבדקתי באינטרנט. שמעתי שהקבוצה זכתה בשנה שעברה בגביע ובתחילת העונה בסופר קאפ. אני יודע שהמועדון אחד מהוותיקים בכדורגל הישראלי ויש לו קהל מאוד נאמן ותומך. הבנתי שהדרבי החיפאי הוא אחד מהמשחקים הכי גדולים בכדורגל הישראלי והוא חשוב במיוחד לקהל. אני מקווה לבוא ולעזור למועדון לעשות עונה מוצלחת, להשיג את המטרות ולשמח את האוהדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי