סוף לסאגה: אלירן עטר האריך חוזה במכבי תל אביב

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

החלוץ קיבל את הצעתם של הצהובים וימשיך בשורות האלופה גם בעונה הבאה: "זה מרגיש לי הכי טבעי". במועדון זימנו שמונה מושאלים לבדיקות רפואיות, עדן קארצב ואילון אלמוג יישארו בוודאות

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב סיימה את העונה עם ניצחון ענק 0:4 על הפועל באר שבע ומתחילה במרץ בהכנותיה לקראת העונה הבאה 2019/20, כאשר הבשורה הגדולה היא המשך דרכו של אלירן עטר במועדון. סוכנו אבי נימני אישר לספורט1 שהחלוץ בן ה-32 האריך חוזה במכבי תל אביב וישחק בשורותיה גם בעונה הבאה. המהלך יצא לפועל לאחר שהמאמן ולדימיר איביץ' ביקש מראשי המועדון להשאיר את עטר ולמנוע מעבר שלו לאחת היריבות, הפועל באר שבע או בית"ר ירושלים.



אלירן עטר אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להמשיך במכבי לעונה נוספת. זה מרגיש לי הכי טבעי להיות חלק ממועדון בו עשיתי את ההישגים הגדולים ביותר בקריירה שלי בשאיפה לזכות בתארים נוספים ולהגיע הכי רחוק שאפשר בכל מפעל בו אנו משחקים".


מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, הוסיף: "ההצלחה בעונה שעברה הייתה כתוצאה ממאמץ קבוצתי ואלירן היה שותף מלא לכך. אני מאושר להודיע כי אלירן ימשיך ללבוש צהוב בעונה הבאה ומצפה לראות אותו מוליך את הקבוצה קדימה".



נשאר צהוב. אלירן עטר (אריאל שלום)


בנוסף, במועדון זימנו שמונה שחקנים מושאלים להגיע לבדיקות הרפואיות ב-19 ביוני במתחם האימונים בקריית שלום. מדובר בחביב אוחיון, אליאל פרץ, אילון אלמוג, עדן קארצב, מתן בלטקסה, שגיב יחזקאל, מתן חוזז ואור דסה. לקראת פתיחת האימונים עשויים לקבל זימון שחקנים נוספים מקבוצת בית"ר ת"א/רמלה.


מסתמן ששניים שמסומנים לחזור לסגל בעונה הבאה הם עדן קארצב ואילון אלמוג מהפועל חדרה. האחרון כבר אמר בראיון מיוחד בחודש אפריל שהוא רוצה לחזור לצהובים. הצהובים מקבלים פניות רבות כמעט מכל הקבוצות בליגה המעוניינות לקבל בהשאלה את השחקנים החוזרים לקריית שלום.


במועדון עדיין ממתינים להחלטה של המגן הימני אלי דסה שקיים שיחה אישית עם המאמן ולדימיר איביץ' שרוצה שימשיך במכבי בעונה הבאה. לדסה הועברה הצעה חדשה. גם לגבי דור פרץ ניצב סימן שאלה. הצהובים רוצים שימשיך, בעוד הקשר מעדיף לצאת לשחק בחו"ל. במכבי מחכים להצעות ולא יעמדו בדרכו אם תגיע הצעה בגובה שלושה מיליון יורו. החלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו עשוי לצאת להשאלה לעונה אחת כדי לפנות מקום לחלוץ זר.



דור פרץ. מחכה להצעות מאירופה (דני מרון)


המאמן ולדימיר איביץ' רוצה לצרף את קשר מ.ס אשדוד, דן ביטון, והבהיר להנהלת המועדון שהוא השחקן הישראלי היחיד אותו הוא רוצה. באשדוד הבהירו: "היו מספר שיחות עם מכבי בעניין מכירתו. גם מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ולודוגורץ' מעוניינות בו". השחקן נמצא כרגע בחופשה בארה"ב. בקבוצה מעיר הנמל הבהירו כי לא יערימו קשיים אם ביטון ירצה לשחק במכבי, והשחקנים שאמורים לעשות את הדרך ההפוכה הם שגיב יחזקאל, אור דסה ומתן חוזז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי