נשאר אדום: הפועל חיפה מימשה את האופציה על נס זמיר

נס זמיר
נס זמיר | מאור אלקסלסי

חוזהו של שחקן ההתקפה הוארך. לספורט1 נודע כי המועדון מהכרמל פנה לבאר שבע: רוצים את טאפוקו בהשאלה. תמאש התבקש לקצץ למספר חודשים ואם לא יבצע עבירות משמעת - יחזור לחוזהו המקורי

(גודל טקסט)

הפועל חיפה מימשה הערב (שלישי) את האופציה על שחקן ההתקפה נס זמיר, שישחק במועדון מהכרמל גם בעונה הבאה אחרי שכבש אשתקד שבעה שערים בכל המסגרות והוסיף גם חמישה בישולים.


בתוך כך ובצל הידיעה על כך שיואב כץ רוצה למכור את הפועל חיפה לאחר 15 שנה, הקבוצה של חיים סילבס, שתתחיל את אימוניה בעוד חודש ימים, ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה. המאמן רוצה לדעת כמה שיותר מהר מהו סגל השחקנים שיעמוד לרשותו. מאמן הקבוצה, חיים סילבס, סימן את הקשר הפועל באר שבע, קווין טאפוקו. לספורט1 נודע כי נציגי חיפה כבר פנו לבאר שבע ובדקו את מעמדו המקצועי לקראת העונה הבאה. במידה והקבוצה מהדרום תסכים להשאילו, הפועל חיפה תהיה מוכנה לעמוד בשכרו.



כמוכן, אחת השאלות המרכזיות מצדו של המועדון היא סביב הבלם גבריאל תמאש. הבלם אומנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה וזוכה להערכה מקצועית אבל במועדון אינם מתכוונים לעבור לסדר היום לאור בעיות המשמעת של השחקן ואותה נסיעה תחת שכרות ומהירות מופרזת שהביאה אותו לחודשיים של עבודות שירות.


לאחרונה נערכו מספר שיחות בין השחקן לראשי המועדון בה הובהר לו כי הקבוצה החליטה לקצץ לו שכר למשך מספר חודשים ואם בתקופה הזאת תמאש לא יבצע שום עבירת משמעת אז הוא יחזור לחוזה המקורי. בנוסף בחיפה אמרו לרומני כי יצטרך לקבל החלטה עד סוף השבוע. "תמאש יקבל את ההחלטה שלו. אנחנו לא מתכוונים לעבור לסדר היום ואם ירצה להישאר אז הוא יצטרך לקצץ או שהאגו שלו יגרום לו לעזוב", אמר גורם במועדון.



גבריאל תמאש. יצטרך להחליט עד סוף השבוע (ערן לוף)


מעבר לכך, בקבוצה הופתעו אתמול לשמוע כי החלוץ הפולני מצ'אי ינקובסקי לא יגיע לישראל. האחרון אומנם כבר סיכם את תנאיו בקבוצה אבל אשתו החליטה לשים וטו ולא רוצה להגיע ולכן השחקן ירד מהפרק. כעת במועדון יאלצו לחפש אופציות חלופיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי